نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :
آثار ترسناک کمبود ویتامین D
۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

سطوح مناسب ویتامین D از ما در برابر انواع مختلف سرطان محافظت می کند، افسردگی را کاهش می دهد، و نسبت به برخورداری از یک سیستم ایمنی قوی اطمینان حاصل می کند.

 
مزیت های پوست چرب؛ از شادابی تا پیریِ دیررس
۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷

یکی از مزیت‌های بزرگ پوست چرب این است که خطوط و چین و چروک ها و علایم پیری پوست را با سرعت کمتری به نسبت انواع دیگر پوست ها نشان خواهد داد.

 
اگر یبوست دارید این غذاها را بخورید
۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۰

وقتی دچار یبوست می شوید همه چیز از خلق و خو گرفته تا انرژیتان دچار مشکل می شود. پریشان می شوید و احساس سنگینی دارید. برای درمان این مشکل، قبل از استفاده ی داروها بهتر است روی غذاها تمرکز کنید.

 
چرا باید یک رژیم غذایی قلیایی را دنبال کنیم؟
۲۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۸

یک رژیم غذایی قلیایی به پیشگیری از التهاب در بدن کمک می کند. التهاب می تواند به انواع مختلف درد از جمله کمردرد، سردرد، اسپاسم های عضلانی، درد مفاصل و غیره منجر شود.

 
6 اشتباه که در حمام مرتکب می‌شویم!
۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۱۷

حمام کردن یکی از کارهای لذت بخش در برنامه روزانه ما است. اما نباید ساده از کنار این مسئله گذشت زیرا ممکن است با ارتکاب برخی اشتباهات متحمل آسیب‌هایی به بدنمان شویم. در این گزارش 6 اشتباه رایج هنگام حمام کردن را بخوانید.

 
خواص درمانی و باور نکردنی چغندر
۲۷ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۰

چغندر یک ریشه گیاهی باستانی محسوب شده که در درمان بسیاری بیماری ها مانند سرطان و پیشگیری از ابتلا به انها با تقویت سیستم ایمنی بدن تاثیرگذار است.

 
سرطانهای که از مدارس شروع می‌شود + توصیه‌های خوشمزه
۲۶ دی ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۵۳

در حال حاضر مصرف زیاد غذاهای چرب و سرخ شده، انواع فست فودها و نیز مصرف زیاد نمک از جمله مشکلاتی است که در الگوی غذایی دانش آموزان وجود دارد.

 
چرا نباید از ژیلت‌های یک‌بار مصرف و ارزان قیمت استفاده کنید؟
۲۳ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۹:۳۳

تیغ‌های یک‌بار مصرف یا همان ژیلت‌های موجود در بازار که این روزها طرفداران زیادی را به خود جلب کرده، انواع مختلف در قیمت‌های ارزان تا گران دارند. عمده استفاده از این ژیلت‌ها برای برداشتن موهای صورت، ساق پا، ساعد و نواحی شرمگاهی است.

 
بعد از ساعت 15:00 هرگز ناهار نخورید!
۲۱ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۸

اگر می خواهید وزنتان را کم کنید بهتر است بدانید که خوردن وعده ناهار در ساعت مشخص آن، تاثیر زیادی روی کاهش وزن شما دارد

 
۱۰ تلاش آرایشی خانم‌ها که هیچ جذابیتی برای آقایان ندارد
۱۵ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۲۲

از این ۱۰ کار که نتیجه آن هیچ جذابیتی برای آقایان ندارد، خودداری کنید.

 
امان از جوش های دوران بلوغ!
۱۰ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۰

یکی از مشکلات پوستی که در دوره نوجوانی بروز می‌کند، جوش‌های غرور است که 90 درصد پسرها و 80 درصد دخترها را مبتلا می‌کند. بروز جوش‌های غرور جوانی به‌علت فعالیت شدید غدد چربی است که به‌وسیله هورمون آندروژن تحریک می‌شوند.

 
چرا با وجود اینکه غذا خورده ایم، باز هم زود گرسنه می شویم؟
۴ دی ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۰۳

آیا حتی پس از خوردن یک وعده غذایی کامل احساس گرسنگی می کنید، ریشه این مشکل را باید در رژیم غذایی سرشار از چربی و قند خون جستجو کنید.

 
از بی اشتهایی تا چاقی مفرط در دوران نوجوانی
۱۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۹

بسیاری از نوجوانان در دوره های کوتاهی وزنشان از حد معمول کمتر یا بیشتر می شود. البته، همین که رشد به وضعیت ثابتی رسید، غالب نوجوانان وزنشان را به کمک رژیم مرتب اصلاح می کنند؛ البته گروه کمی چنین نمی کنند.

 
ریزش موی سکه‌ ای از تشخیص تا درمان
۷ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۵۷

آلوپسی آره‌آتا یا ریزش موی سکه ای در واقع یک نوع بیماری خود ایمنی در بدن انسان است که بر اثر آن فولیکول‌های موی شما از بین نمی‌روند، اما بدنتان موها را اضافی تلقی می‌کند و تیشه به ریشه‌شان می‌زند.

 
7 نشانه ای که خبر از کمبود پروتئین در بدن می دهند!
۱۹ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۹

پیروی از رژیم های خاص غذایی ممکن است به مرور زمان بدن شما را با کمبود انواع برخی مواد معدنی رو به رو کند.

 
شام ساعات اول شب،الگوی مناسب کاهش وزن
۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۱۴

نتایج مطالعه ای جدید نشان می دهد صرف وعده شام در هنگام غروب و اوایل شب یک الگوی مناسب برای کاهش وزن است؛ این الگو سبب می شود علاوه بر کاهش احساس گرسنگی، سوخت و ساز چربی و کربوهیدارت به گونه ای باشد که با چربی های اضافه بدن مبارزه شود.

 
چرا موهایتان زودتر از دیگران سفید می شود؟
۲۷ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۷

اکثر مردم سفید شدن مو را دلیل پیری می‌دانند، اما اگر موهای شما خیلی زود سفید شده است، به یاد داشته باشید که این موضوع سن‌تان را تعریف نمی‌کند بلکه حس پیری فقط در ذهن‌تان است.

 
۲۵ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۵

گوجه فرنگی غیر از ویتامین C، محتوی مقدار زیادی "لیکوپن” می‌باشد.

 
چرا باید بعد از ورزش غذا خورد؟
۱۹ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۸:۱۴

بیشتر متخصصان تغذیه معتقد هستند که افراد باید 30 دقیقه بعد از ورزش غذا بخورند تا مواد مورد نیاز بدن دوباره تامین شود و بدن کربوهیدرات و پروتئین لازم را تامین کند.

 
ویتامین رایگان آفتاب را از دست ندهید
۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۱۱

امروزه مشکل اصلی مبتلایان به کمبود ویتامین D کار کردن در فضای بسته در طول روز و محرومیت از تابش آفتاب است در حالی که بخش اعظم ویتامین D از طریق جذب اشعه خورشید تامین می شود.