نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :
چگونگی افزایش جذب آهن از غذا
۲۶ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۵

احتمالا شنیده اید که با مصرف گوشت قرمز می توانید آهن دریافت کنید، اما مواد غذایی بسیاری وجود دارند که به طور طبیعی حاوی این ماده معدنی هستند.

 
لاغر شدن بدون زجر کشیدن!
۱۷ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۲:۴۳

برای تناسب اندام در برخی از رژیم هی لاغری اونقدر از خوردن منع می شویم که کم کم طراوت و نشاط مان را از دست می دهیم و شبیه افراد بیمار می شویم.در این مقاله می خواهیم قبح این سخت گیری های بی مورد را بشکنیم.

 
زردآلو؛ طلای تابستان / پرخاصیت‌ترین میوه برای روزه‌داران
۸ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۱۷

یکی از میوه‌های مفید و پرخاصیت در فصول گرم سال، زردآلو است که مصرف آن باعث آبرسانی، دریافت ویتامین و مواد معدنی مورد نیاز بدن می‌شود.

 
این دارو‌ها قدتان را برای همیشه کوتاه می‌کند
۲ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۰۰:۰۳

رشد قد تا زمانی که صفحه رشد استخوان‌ها در سنین بلوغ باز است ادامه دارد و پس از آن برای همیشه متوقف می‌شود. اگر می‌خواهید فردی قد بلند و با اعتماد به نفس باشید، باید دور بعضی عادت‌های غلط را خط بکشید.

 
هشدار؛ با این خوراکی ها مغزتان را نابود می کنید!
۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۲۲

برای سال‌های متمادی، پزشکان و متخصصان به ما توصیه کرده‌اند که از غذاهای فرآوری شده، گوشت قرمز و قند فراوان اجتناب کنیم. اما با این حال بازهم بسیاری از افراد این توصیه را حدی نمی‌گیرند. محققان به تازگی شروع به یافتن ارتباطی میان تغذیه و سلامت روان کرده‌اند.

 
چگونه در عرض چند دقیقه به خواب برویم؟
۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۰۷

ساعت‌ها غلت زدن در رختخواب درحالی‌که سعی دارید بخوابید، باعث می‌شود صبح روز بعد حس یک زامبی را داشته باشید. آیا راهی است که زودتر به خواب برویم؟

 
فواید غذا خوردن در حالت نشسته روی زمین
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۸:۴۱

نشستن روی زمین در وضعیت چهار زانو و غذا خوردن برای دستگاه گوارش انسان خوب است. حرکت رو به جلو و عقب در نتیجه خم شدن برای خوردن غذا و بازگشت به وضعیت طبیعی نشستن به عضلات شکم در ترشح شیره های گوارشی کمک می کند، که برای گوارش سریع و مناسب مورد نیاز هستند.

 
۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۹

فیبرهای غذایی در سبزیجات، میوه‌ها،بقولات و دانه‌های کامل یافت می‌شوند كه نقش بسزایی در رژیم غذایی دارند و فراهم کننده‌ ریزمغذی‌ها و ترکیبات غیرمغذی مانند آنتی اکسیدان‌ها، فیتواستروژن‌ها هستند که اهمیت فراوانی برای سلامتی انسان دارند.

 
دستورات غذایی برای آنهایی که کلسترول خون دارند
۳۱ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۱۸

کاهش کلسترول خون بزرگ‌ترین لطفی است که فرد می‌تواند برای کاهش این خطر در حق خود انجام دهد.

 
میوه ای که از سفیدی مو پیشگیری می کند
۲۳ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۳۸

سفید شدن مو تنها به واسطه افزایش سن رخ نمی دهد. کمی و کاستی هایی در بدن موجب سفیدی موی سر می شوند که با خوردن برخی میوه های می توان از سفید شدن موها جلوگیری کرد.

 
برطرف کردن جرم دندان با روش‌های طبیعی
۸ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۲۲:۵۹

شما باید دندان‌هایتان را با یک خمیردندان خوب روزی دو بار مسواک بزنید. از یک مسواک نرم استفاده کنید که برسی نرم و صاف داشته باشد. مسواک را با زاویه ۴۵ درجه از خط لثه‌تان نگه دارید.

 
چگونه از پف کردگی چشم خلاص شویم؟
۷ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۱۲:۲۵

هیچ کس پف کردن چشم هایش را دوست ندارد، اما در بیشتر موارد با وجود آزاردهنده بودن نیازی به نگران شدن نیست. دلایل فراوانی می‌توانند عامل پف کردن چشم هایتان باشد. در اینجا می‌خواهیم اصلی‌ترین عواملی که باعث بروز این مشکل می‌شوند به شما معرفی کنیم.

 
ميزان آجيل مورد نياز شما با تعداد دقيق در روز+ عكس
۵ فروردين ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۴۹

آجیل جزء جدایی ناپذیر دید و بازدیدهای نوروزی است، اما زیاده روی در مصرف آن می‌تواند به جای فایده، ضرر به همراه داشته باشد که باید میزان صحیح و کافی مصرف آجیل را بشناسید.

 
پاکسازی و درمان بدن به شیوه‌ای طبیعی
۲۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰

سیب قرمز حاوی کوئرستین، آنتی اکسیدانی قدرتمند که سیستم ایمنی را تقویت می کند، است. این ترکیب به ویژه زمانی که زیر استرس شدید قرار دارید، کارآمد است.

 
باورهای اشتباهی که درباره افزایش سن وجود دارند
۲۲ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۲۱

طبیعت پوست انسان به گونه ای است که با افزایش سن، تغییراتی در آن به وجود می آید و در هر دهه از زندگی نیز با تغییرات مخصوص به خود همراه خواهد بود.

 
چگونه هورمون شادی را به طور طبیعی افزایش دهیم؟
۱۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۲۳:۲۴

سالانه میلیون‌ها نفر در جهان، مبتلا به افسردگی تشخیص داده می‌شوند. آمار نشان می‌دهد، تعداد افرادی که به این عارضه مبتلا می‌شوند، از سال 1987 تاکنون، 450 (بله، چهارصد و پنجاه) درصد افزایش یافته است.

 
فواید و مضرات خوردن ماکارونی
۱۴ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۱

همانطور که همه ما می دانیم مواد غذایی طی فرآیند پخت و پز یا طبخ دستخوش تغییرات بسیار زیادی می شوند ، هر چقدر مواد غذایی به صورت طبیعی تری مصرف شوند نمایه گلایسمی شان کمتر است و هرچقدر عمل فرآوری در آنها بیشتر انجام شود نمایه گلایسمی شان افزایش پیدا می کند.

 
چگونه وزن خود را ثابت نگه داریم؟
۱۱ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۳۸

با توجه به زندگی پرمشغله‌ی امروزی، استرس، آلودگی و مسایلی از این دست، داشتن بدنی سالم و اندامی متناسب کار سختی است و باید یک سری از اصول و قواعد مربوط به سبک زندگی سالم را رعایت کرد تا از بدنی سالم و وزنی متعادل برخوردار شد.

 
آثار ترسناک کمبود ویتامین D
۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۳۰

سطوح مناسب ویتامین D از ما در برابر انواع مختلف سرطان محافظت می کند، افسردگی را کاهش می دهد، و نسبت به برخورداری از یک سیستم ایمنی قوی اطمینان حاصل می کند.

 
مزیت های پوست چرب؛ از شادابی تا پیریِ دیررس
۶ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷

یکی از مزیت‌های بزرگ پوست چرب این است که خطوط و چین و چروک ها و علایم پیری پوست را با سرعت کمتری به نسبت انواع دیگر پوست ها نشان خواهد داد.