نمایش خبر در روز :  
ماه :  
سال :  
نوع مطلب :  
بخش :
26 مهرماه؛ روز تربیت بدنی و ورزش
۲۶ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

هفته تربیت بدنی همه ساله از 26 مهر تا دوم آبان به منظور آشنایی جامعه با اهمیت و اثرات کاربرد ورزش در زندگی فردی و اجتماعی، اشاعه و توسعه و ترویج ورزش در خانه و خانواده و هدایت و ارشاد جامعه به ورزش های همگانی برگزار می شود. ورزش، همان طور که بر جسم آدمی تأثیر می گذارد، بر روح و روان او هم تأثیر دارد

 
چگونه شکمی صاف‌تر داشته باشیم؟
۱۰ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۰۰

افراد زیادی علاقه دارند که در مدت زمان کم چربی‌های شکمی را بسوزانند و شکمی صاف داشته باشند. کم کردن چربی شکمی بدن کم کردن کل چربی‌های بدن امکان پذیر نیست اما با روش‌های خاصی می‌توان سریع‌تر به شکمی صاف رسید.

 
سوزاندن چربی شکم با چند نرمش ساده!
۱۶ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۵۷

بسیاری از افرادی که ورزش می‌کنند به دنبال سوزاندن چربی‌های شکمی هستند. چربی‌های شکمی سخت‌تر از بقیه چربی‌های بدن سوزانده می‌شوند. برای کم کردن چربی‌های شکم نیاز دارید که چربی کلی بدن را بسوزانیم اما حرکات ورزشی شکمی خاص می‌توانند کمک کننده باشند.

 
مرگ، پشت بازوان هورمونی
۵ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۹:۳۹

اين روزهاي خيلي از جوانان براي كوتاه كردن راه خود براي رسيدن به اندام مناسب و ايده‌آل، بدون تجويز پزشك و متخصصان تن به مصرف مكمل‌ها و داروهاي نيروزا در باشگاه‌هاي بدنسازي داده و پس از مدتي كوتاه دچار عوارض و مشكل مي‌شوند.

 
ورزش هوازی راه حلی برای استرس روزمره
۷ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۲۸

ورزش های هوازی علاوه بر اینکه به تناسب بدنی افراد کمک می کند، شرایطی را برای فرد ایجاد می کند تا بتواند میزان استرس خود را مدیریت کند و در نتیجه تا حدود زیادی استرس افراد کاهش پیدا کند. مطالعات نشان می دهد، افرادی که ورزش می کنند از سلامت اجتماعی بالایی برخوردار هستند.

 
نسخه افسردگی پس از زایمان را با این ترفندها بپیچید
۳ تير ۱۳۹۶ ساعت ۰۱:۰۱

افسردگی پس از زایمان یک مشکل شایع در برخی از نومادران است که در صورت عدم درمان می‌تواند به یک مشکل مزمن و مقاوم به درمان تبدیل شود و برای جلوگیری از ایجاد این اختلال نومادران می‌توانند از یک راهکار ساده و موثر استفاده کنند.

 
توصیه‌های ورزشی به افراد تنبل
۱ تير ۱۳۹۶ ساعت ۲۰:۰۰

بسیاری افراد دوست دارند که ورزش را در برنامه روزانه خود بگنجانند اما به دلیل مشغله‌های مختلف و نداشتن وقت در ورزش تنبلی می‌کنند. راه‌هایی وجود دارد که می‌توانید به ساده‌ترین روش، ورزش را در برنامه خود قرار دهید.

 
فواید ۱۵ دقیقه پیاده‌روی بعد از شام
۹ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۳۴

پیاده‌روی به مدت ۱۵ ‌دقیقه بعد از شام باعث بهتر هضم شدن غذا، کاهش وزن و افزایش کیفیت خواب می‌شود.

 
آیا میان ورزش و شادی ارتباطی وجود دارد؟
۱۶ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۱۰

آیا مدتی است که از رفتن بر روی تردمیل خودداری می‌کنید؟ اگر بله، در این صورت بهتر است استفاده از آن را شروع کنید، به این دلیل که می‌تواند بلیط و جواز شادی شما باشد. اطلاعات بیشتر را در این مقاله بیابید...

 
با خواندن این مطلب دیگر سیگار نمی‌کشید
۱۴ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۱۸

چهار هزار ماده سمی تنها در یک نخ سیگار وجود دارد که علاوه بر بیماری‌های جسمی، اعصاب و روان را هدف قرار می‌دهد.

 
6 تمرین ورزشی برای کودکان مبتلا به اوتیسم
۷ مرداد ۱۳۹۵ ساعت ۰۰:۰۵

ورزش می‌تواند آمادگی جسمانی کودکان و نوجوانان مبتلا را افزایش دهد و کسب مهارت، موفقیت، اعتماد به‌نفس و روابط اجتماعی آنها را نیز بالا ببرد.

 
شخصیت ورزشی شما چیست؟
۳۰ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۷

برای این که ورزشی پیدا کنید که مناسب شما باشد و از انجام آن لذت ببرید، باید ورزشی را جستجو کنید که با شخصیت شما هماهنگ باشد.

 
10 سخن الهام بخش از محمد علی کلی؛بوکسور افسانه ای جهان
۱۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۵۶

محمد علی یکی از پرافتخارترین و سرشناس ترین بوکسورهای تاریخ جهان و آمریکا به شمار می آید. او سه بار مدال طلای سنگین وزن بوکس جهان را به خود اختصاص داد.

 
کاهش علایم برخی بیماری های عصبی با ورزش
۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۰:۱۶

مطالعات اخیر نشان می دهد، ورزش و فعالیت بدنی قادر به کاهش علایم بسیاری از بیماری های عصبی از جمله صرع، ای ال اس و بیماری هانتینگتون است.

 
اگر اینگونه ورزش کنید ماهیچه‌هایتان نابود می‌شود
۱۹ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۴

هنگام انجام فعالیت و ورزش‌های بدنی اگر احساس درد شدید کنید، این بدان معناست که آن حرکت را اشتباه انجام می‌دهید

 
5 دلیل برای اینکه دخترها باید ورزش کنند
۱۴ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۵۰

دخترهایی که ورزش می‌کنند مهارت‌های کار گروهی و هدف‌سازی را یاد می‌گیرند

 
کدام ورزش متناسب سن کودک شماست
۱ فروردين ۱۳۹۵ ساعت ۰۲:۰۰

بازی و ورزش به رشد جسمانی، حرکتی، روانی، اجتماعی و عاطفی کودک کمک شایانی می کنند اما با این حال لازم است کودک برای شروع فعالیت های ورزشی یک سری مراحل زیربنایی و اولیه را طی کند تا هرم رشدی وی دچار آسیب نشود.

 
چگونه تا عید با 22 کیلو اضافه وزن خود کنار بیاییم؟
۱۶ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۵

یکی از بهترین روش‌ها برای کاهش وزن پیاده‌روی است اما با وجود 22 کیلو اضافه وزن چطور می‌توان به‌ راحتی پیاده‌روی کرد؟

 
برنامه‌های ورزشی برای گروه‌های سنی مختلف
۱۵ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۰۰

در این نوشته اشاره‌ی مختصری به برنامه‌های ورزشی کودکان، نوجوانان، جوانان و بزرگسالان خواهیم داشت. برای تنظیم برنامه‌های تمرینی و ورزشی باید از مرحله‌های رشد، مسائل فیزیولوژیکی مرحله‌های مختلف زندگی و مسائل روانی مرتبط با هر دوره‌‌ی سنّی آگاه بود.

 
چه وقت ورزش خطرناک می‌شود؟
۴ بهمن ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۵۴

­­­­­­­­­­اگر زمستان در خانه ورزش می‌کنید، مراقب آسیب‌های ورزشی باشید. در این مطلب به شما می‌گوییم چطور می‌توانید ضمن انجام ورزش خانگی از صدمات و آسیب‌های احتمالی پیشگیری کنید.