يکشنبه ۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 28 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۲ / ۱۱:۳۳
کد مطلب: 17151
۳
۲

زمان اعلام نتایج اولیه دکترا دانشگاه آزاد

رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با بیان اینکه نتایج اولیه آزمون دکترا در اردیبهشت‌ماه اعلام می‌شود، گفت: ۲ هزار نفر پس از انجام مصاحبه در شهریورماه پذیرفته می‌شوند.
به گزارش فارس، ناصر اقبالی رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد گفت: آزمون امسال برای نخستین بار به صورت تستی برگزار شد که با توجه به نظرسنجی‌ها حکایت از رضایت داوطلبان از نحوه برگزاری آزمون داشته است.
وی خاطرنشان کرد: بیش از 1800 نفر در دوره با آزمون و 400 نفر در دوره بدون آزمون پذیرش می‌شوند که نشان از رشد 22 درصدی پذیرش دانشجو در این مقطع تحصیلی دارد.
اقبالی با اشاره به ظرفیت پذیرش کنکور دکتری 92 این دانشگاه، گفت: بیش از 2 هزار داوطلب در این دوره پذیرش می‌شوند.
رئیس مرکز آزمون دانشگاه آزاد همچنین درباره افزایش تعداد رشته محل‌ها اظهار داشت: تعداد رشته‌ها در مقطع دکتری 176 است که از این تعداد 369 محل مجری پذیرش دانشجوی دکترا در دانشگاه آزاد هستند که رشد 22 درصدی را نشان می‌دهد. شایان ذکر است، آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی در روزهای سوم و چهارم اسفندماه 91 برگزار شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

کورش کبیر
سلام میشه بگین تو مصاحبه چی میپرسن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
بیچارگان
Iran, Islamic Republic of
از ازمون دکترا در رشته تحقیق در عملیات دانشگاه آزاد تبریز قبول شدم بزرگترین دغدغه ام تهیه شهریه هنگفت ثبت نام بود پدر و مادر در شرف بازنشستگی من فکر می کردند حداکثر 5 و 6 میلون تومان در هر ترم برای شهریه کافی خواهد بود آنها هردو معلم بدبخت بودند نمی دانستند که اینقدر پول عطش تشنگان و جیب غارتگران را پر خواهد کرد در 22 شهریور 94 برای دانستن کم و کیف شهریه و ثبت نام به دانشگاه آزاد تبریز مراجعه کردم هشت و نیم میلیون تومان شهریه می خواستند به پدر بیچاره زنگ زدم با صدای لزارن گفت هشت و نیم میلیون تومان برای یک ترم این همه پول را از کجا بیاورم من که روی بانک ننشسته ام . چگونه می توانم با حقوق دومیلیون تومانی هم خرج دانشگاه آزاد خواهرت و هم تو را در آغاز هر ترم مهیا کنم . من هم نتوانستم ثبت نام کنم و ناچار و ملول به شهرستانم برگشتم . ای گردانندگان امور، ای نمایندگان ، ای وزرا و ... به درد و مشکل من بیچاره و بیکار و ندار توجه کنید . شاید همه می دانند که مدرک دکترا گرفتن مال ثروتمندان است فقرا و فرزندان طبقه پایین توانایی مالی اخذ مدرک دکترا در کشور را ندارند چون نمی توانند این همه پول را در هر ترم به حساب تشنگان پول بریزند . این قوانین و مقررات و مصوبات نمی تواند مورد رضایت خدا باشد و شدیداً ظالمانه است و جلو پیشرفت امثال من را گرفته است . خدایا به داد بیچارگان نیز برس
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
هیچوقت برای تبدیل شدن به کسی که میخواستین باشین دیر نیست... فقط کافیست اولین قدم را بردارید.