جمعه ۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 26 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۶ دی ۱۳۸۹ / ۲۰:۱۹
کد مطلب: 1955
۰

ضرورت انتقال موسسات آموزشي و پژوهشي دستگاه‌هاي اجرايي به وزارت علوم

  معاون اول رييس جمهوري بر ضرورت انتقال موسسات آموزشي و پژوهشي دستگاه‌هاي اجرايي به وزارت علوم ، تحقيقات و فناوري تاكيد كرد.
به گزارش ايرنا به نقل از پايگاه اطلاع رساني رياست جمهوري، محمدرضا رحيمي عصر دوشنبه در جلسه شوراي عالي اداري ضمن اعلام اين موضوع ، خواستار تشكيل هياتي متشكل از نمايندگان دستگاههاي مربوطه براي بررسي ضرورت انتقال اين مراكز و پژوهشگاه‌ها به وزارت علوم تحقيقات و فناوري شد.
رحيمي با بيان اينكه اصل بر انتقال موسسات و مراكز آموزشي و پژوهشي است، اظهار داشت: برخي از موسسات و مراكز آموزشي و پژوهشي كه براي انتقال با مشكلات و دلايل قابل قبولي روبرو هستند از اين قانون مستثني خواهند بود.
در اين جلسه وزارت علوم تحقيقات و فناوري، وزارت جهاد كشاورزي و معاونت توسعه مديريت و سرمايه انساني رييس جمهور به ارائه گزارشهايي در خصوص موضوع انتقال موسسات و مراكز آموزشي و پژوهشي پرداختند.
همچنين در اين نشست در خصوص موضوع آموزش ضمن خدمت در دستگاههاي اجرايي بحث و تبادل نظر شد.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
برای کشتی های ساکن، موج های دریا تصمیم می گیرند!