جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳ / ۱۷:۴۹
کد مطلب: 24228
۰

تقدیر از 43 معلم نمونه در سطح کشور

به گزارش ایسنا، نظری در نشست خبری هفته معلم با بیان اینکه هدف از برگزاری هفته معلم بزرگداشت و تکریم مقام معلم ومعرفی کردن معلم‌های نمونه به جامعه است گفت: از 30 سال گذشته انتخاب معلم به صورت علمی و منسجم شروع شده و هسته‌ای در مرکز وزاتخانه برای بزرگداشت مقام معلم تشکیل می‌شود که وزیر آموزش و پرورش رئیس ستاد و معاونین وزارتخانه و سازمان‌ها اعضای آن هستند.

قائم مقام وزیر آموزش و پروش در ستاد بزرگداشت مقام معلم با اشاره به برنامه‌های هفته معلم اظهار کرد: دیدار با خانواده شهید مطهری، سخنرانی وزیر آموزش و پرورش قبل از خطبه‌های نماز جمعه و تبیین جایگاه و نکوداشت هفته معلم، برگزاری مراسم روز معلم در سطوح مختلف به صورت نمادین در یکی از مدارس با حضور وزیر، دیدار با رئیس‌جمهور و رییس مجلس از برنامه‌های هفته معلم است و معلمان نمونه استانی و کشوری با جمع کثیری از فرهنگیان حوزه تعلیم و تربیت با مقام معظم رهبری دیدار خواهند داشت.

به گفته وی، امسال بیش از 14 هزار معلم نمونه در منطقه، 670 معلم نمونه در سطح استان و 43 معلم نمونه در سطح کشور که 12 معلم نمونه زن و 31 معلم نمونه مرد هستند انتخاب شده‌اند.
وی در خصوص تنوع‌بخشی به فعالیت‌های ستاد در هفته معلم گفت: در شرایطی این کار را تحویل گرفتم که حدود دو ماه از ارسال دستورالعمل بزرگداشت مقام معلم می‌گذشت، اما کمیته‌ای را پیش‌بینی کردیم با حضور صاحب‌نظران تعلیم و تربیت تا در طول سال برنامه‌هایی را برای بزرگداشت مقام معلم داشته باشند.
همچنین کرمانشاهی، دبیرستاد مقام معلم نیز در این نشست درباره مطالبات معلمان نمونه درخصوص عدم دریافت هدایای خود اظهار کرد: از سال 87 تاکنون هیچ‌گونه مطالبه‌ای در خصوص هدایای معلمان نمونه باقی نمانده است، تنها در سال‌های گذشته علاوه بر هدایای نقدی، فیش حج نیز به معلمان نمونه اهدا می‌شد که مدت دار بود و ممکن است فرد در موعد مقرر از آن استفاده نکرده باشد که سهمیه حج معلم از بین می‌رفت.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!