جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۲ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۸:۰۸
کد مطلب: 8805
۰
۱

پذيرش دانشجوي ارشد در رشته "سلامت و رسانه" از مهر ماه

    معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشکي تهران از راه اندازي رشته سلامت و رسانه تا مهر سال 91 خبر داد و گفت: اين رشته در مقطع کارشناسي ارشد در دانشکده فناوري هاي نوين دانشگاه علوم پرزشکي تهران راه اندازي مي‌شود.

به گزارش میگنا، محمد جليلي در گفت‌وگو با ايسنا - منطقه دانشگاه علوم پزشکي تهران، با بيان اينکه براي راه اندازي رشته سلامت و رسانه منتظر مجوز شوراي گسترش آموزش پزشکي وزارت بهداشت هستيم، تصريح کرد: درخواست راه اندازي اين رشته از سوي دانشگاه تنظيم و به شوراي گسترش آموزش پزشکي ارسال شده و با تاييد اين شورا اين رشته براي مهر سال 91 دانشجو مي پذيرد.

وي افزود: تمامي مراحل تصويب و تنظيم کوريکولوم راه اندازي اين رشته سپري شده است به طوري که مصوبه آن در وزارت بهداشت و دانشگاه به تصويب رسيده و در مراحل پاياني برنامه ريزي هاي اين رشته هستيم.

جليلي همچنين با اشاره به اينکه تعداد جذب دانشجو در رشته سلامت و رسانه بستگي به تصميم شوراي گسترش آموزش پزشکي وزارت بهداشت دارد، اظهار کرد: اين رشته در مقطع کارشناسي ارشد در دانشکده فناوري هاي نوين دانشگاه علوم پرزشکي تهران راه اندازي خواهد شد.

معاون آموزشي دانشگاه علوم پزشکي تهران در ادامه با بيان اينکه پذيرفته شدگان در رشته سلامت و رسانه بايد آشنايي کافي با دنياي پزشکي داشته باشند، اضافه کرد: ما تلاش مي کنيم براي پذيرش در اين رشته از کارشناسان رشته هاي ديگر مرتبط با پزشکي پذيرش کنيم به طوري که کساني که در حوزه هاي سلامت و رسانه تحصيل کنند بايد با رشته هاي پزشکي نيز آشنا باشند.

جليلي يادآور شد: دانشگاه علوم پزشکي تهران دومين دانشگاه کشور است که رشته سلامت و رسانه را راه اندازي مي کند.

وي در پايان خاطر نشان کرد: کساني که در اين رشته فارغ التحصيل مي شوند مي توانند در حوزه هاي اطلاع رساني و خبر رساني پزشکي در کنار آموزش مباحث پزشکي در جامعه فعاليت کنند تا بتوانند دانش پزشکي را در بين عموم و جمعيت هاي متخصص بالا ببرند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

با سلام خدمت شما.می خواستم یک نظری در مورد پذیرش این رشته خدمت شما بدم.که اگه امکان داشته باشه برای رشته های مدیریتم هم پذیرش قائل بشید چون فکر می کنم مرتبط باشه و این رشته پربار تر بشه بااصول مدیرت.در عوض می تونیدبرای اشنایی دروس جبرانی بزارید که با دنیای پزشکی نیز اشنا بشوند.
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
نبود اضطراب مسئله ساز است،کمی اضطراب ارزش انطباقی دارد و اضطراب فراوان خرابی به بار می آورد.