پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۸ بهمن ۱۳۹۰ / ۰۷:۴۰
کد مطلب: 8715
۰

چرا اكثر كاربران فيس‌بوك بيش‌تر دريافت‌كننده هستند؟

طبق تحقيقات جديد، اكثر فعاليت‌هاي فيس‌بوك توسط اقليتي از كاربران انجام مي‌شود.

به گزارش ايسنا، اكثر افرادي كه از شبكه اجتماعي فيس‌بوك استفاده مي‌كنند، نسبت به آنچه كه در اين سايت انتشار مي‌دهند، تعاملات بيش‌تري هم‌چون «لايك‌ها» را دريافت مي‌كنند و يا بيش‌تر در عكس‌ها تگ (برچسب زدن) مي‌شوند.

شركت تحقيقاتي آمريكايي پيو، با انجام تحقيق جديدي با عنوان اينكه "چرا بيش‌تر كاربران فيس‌بوك بيشتر دريافت مي‌كنند تا اينكه انتشار دهند، متوجه شد كه كاربران، محتواي ديگر اعضاي فيس‌بوك را به طور متوسط 14 بار لايك مي‌كنند، در حاليكه محتواي خودشان 20 بار لايك مي‌شود.

12 درصد از شركت‌كنندگان در اين تحقيق در يك دوره يك ماهه، دوستان را در عكس‌ها تگ كرده، اما 35 درصد از آن‌ها در حداقل يك عكس، تگ شدند و به طور متوسط، آن‌ها 9 پيام شخصي را فرستاده و 12 پيام را دريافت كرده‌اند.

همچنين 40 درصد از آن‌ها نيز يك "درخواست دوست" دادند، در حالي كه 63 درصد از آن‌ها در اين مدت، يك "درخواست دوست" دريافت كرده‌اند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
برای کشتی های ساکن، موج های دریا تصمیم می گیرند!