چرا اكثر كاربران فيسبوك بيشتر دريافتكننده هستند؟
طبق تحقيقات جديد، اكثر فعاليتهاي فيسبوك توسط اقليتي از كاربران انجام ميشود.
به گزارش ايسنا، اكثر افرادي كه از شبكه اجتماعي فيسبوك استفاده ميكنند، نسبت به آنچه كه در اين سايت انتشار ميدهند، تعاملات بيشتري همچون «لايكها» را دريافت ميكنند و يا بيشتر در عكسها تگ (برچسب زدن) ميشوند.
شركت تحقيقاتي آمريكايي پيو، با انجام تحقيق جديدي با عنوان اينكه "چرا بيشتر كاربران فيسبوك بيشتر دريافت ميكنند تا اينكه انتشار دهند، متوجه شد كه كاربران، محتواي ديگر اعضاي فيسبوك را به طور متوسط 14 بار لايك ميكنند، در حاليكه محتواي خودشان 20 بار لايك ميشود.
12 درصد از شركتكنندگان در اين تحقيق در يك دوره يك ماهه، دوستان را در عكسها تگ كرده، اما 35 درصد از آنها در حداقل يك عكس، تگ شدند و به طور متوسط، آنها 9 پيام شخصي را فرستاده و 12 پيام را دريافت كردهاند.
همچنين 40 درصد از آنها نيز يك "درخواست دوست" دادند، در حالي كه 63 درصد از آنها در اين مدت، يك "درخواست دوست" دريافت كردهاند.
به گزارش ايسنا، اكثر افرادي كه از شبكه اجتماعي فيسبوك استفاده ميكنند، نسبت به آنچه كه در اين سايت انتشار ميدهند، تعاملات بيشتري همچون «لايكها» را دريافت ميكنند و يا بيشتر در عكسها تگ (برچسب زدن) ميشوند.
شركت تحقيقاتي آمريكايي پيو، با انجام تحقيق جديدي با عنوان اينكه "چرا بيشتر كاربران فيسبوك بيشتر دريافت ميكنند تا اينكه انتشار دهند، متوجه شد كه كاربران، محتواي ديگر اعضاي فيسبوك را به طور متوسط 14 بار لايك ميكنند، در حاليكه محتواي خودشان 20 بار لايك ميشود.
12 درصد از شركتكنندگان در اين تحقيق در يك دوره يك ماهه، دوستان را در عكسها تگ كرده، اما 35 درصد از آنها در حداقل يك عكس، تگ شدند و به طور متوسط، آنها 9 پيام شخصي را فرستاده و 12 پيام را دريافت كردهاند.
همچنين 40 درصد از آنها نيز يك "درخواست دوست" دادند، در حالي كه 63 درصد از آنها در اين مدت، يك "درخواست دوست" دريافت كردهاند.