دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
پنجشنبه ۸ دی ۱۳۹۰ / ۰۳:۲۴
کد مطلب: 7597
۰

امتحانات دانشگاه پولی شد!

به گزارش مشرق، امتحانات دانشگاه شروع شده و خبرهای جدیدی از نحوه برگزاری آن در دانشگاهها به گوش می رسد. اخیرا اعلام شده که دانشگاه علامه طباطبایی برای ارائه کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم به دانشجویان، مبلغ 25 هزار تومان را از دانشجویان کارشناسی نوبت شبانه این دانشگاه دریافت می کند.
در توضیح این موضوع سید صدرالدین شریعتی رئیس دانشگاه علامه طباطبایی به مهر می گوید: علت دریافت هزینه امتحانات، استفاده آنها از فضاهای آموزشی، کتابخانه و سایر موارد در دانشگاه است و هر اقدامی که دانشگاه علامه در این زمینه انجام داده، بر اساس تصمیمات وزارت علوم است و خارج از این تصمیمات کسی این کار را نکرده و هزینه متفرقه ای به شمار نمی آید.
همچنین قادر پریز معاون دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرآنلاین درباره دریافت مبلغ 25 هزار تومان از دانشجویان دوره شبانه برای تحویل کارت ورود به جلسه امتحان، می گوید: دانشجویان شبانه دانشگاه به خاطر نداشتن برنامه‌های فرهنگی، تربیت بدنی و مشاوره اعتراض داشتند، به همین دلیل مهر ماه امسال وزارت علوم بخشنامه‌ای به دانشگاه ابلاغ کرد که درآن هر ترم مبلغ 25 هزار تومان از هر دانشجو بابت سرانه این امکانات دریافت شود.
وی ادامه می دهد: این مبلغ به عنوان بدهی از حساب دانشجویان محاسبه شده است، که عده‌ای همان زمان متوجه شدند و نسبت به پرداخت آن اقدام کردند و حدود 10 تا 15 درصد از دانشجویان تازه متوجه این قضیه شده‌اند که باید این ملبغ را پرداخت کنند، بنابراین دریافت این مبلغ هیچگونه ارتباطی با هزینه دریافت کارت امتحان ندارد.

پولی‌شدن امتحانات در دانشگاه علامه
دانشگاه علامه طباطبایی برای ارائه کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم به دانشجویان، مبلغ 25 هزار تومان را از دانشجویان کارشناسی نوبت شبانه این دانشگاه دریافت می کند.
به گزارش مهر، این دانشگاه به دانشجویان اعلام کرده است که علت دریافت هزینه امتحانات، استفاده آنها از فضاهای آموزشی، کتابخانه و سایر موارد در دانشگاه است.

سید صدرالدین شریعتی - رئیس دانشگاه علامه در توضیح علت دریافت این مبلغ از دانشجویان شبانه، گفت: هر اقدامی که دانشگاه علامه در این زمینه انجام داده، بر اساس تصمیمات وزارت علوم است و خارج از این تصمیمات کسی این کار را نکرده و هزینه متفرقه ای به شمار نمی آید.

عبدالله شفیع آبادی - معاون آموزشی دانشگاه علامه نیز در این باره گفت: تعیین این مبلغ از سوی وزارت علوم بابت هزینه های ورزشی و بهداشتی و سایر موارد بوده و دانشگاه علامه این هزینه را تعیین نکرده است.

دریافت مبلغ 25 هزار تومان بابت ارائه کارت ورود به جلسه امتحانات پایان ترم در حالی از سوی دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی مطرح شد که تنها یک هفته دیگر امتحانات پایان ترم در این دانشگاه آغاز می شود.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
آنكه مدام از كمبودها و ناراستي هاي زندگي خويش سخن مي گويد دوست خوبي براي تو نخواهد بود .