شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۲ / ۱۹:۴۲
کد مطلب: 62407
۳

منتور زیبایی یا بیوتی منتور کیست ؟

بیوتی منتور خوب الهام بخش ایده های جدید برای زیباتر شدن شماست
منتور زیبایی
منتور زیبایی
منتور زیبایی یا بیوتی منتور کیست ؟ بیوتی منتور: «یک مشاور با تجربه و قابل اعتماد است. » در مبحث زیبایی بطور خلاصه می توان گفت :  یک بیوتی منتور به شما کمک میکند تا با استفاده از دانش و تجربیاتی که در اختیار شما قرار میدهد، به  نسخه زیباتری از خودتان دست پیدا کنید و به دور از اغراق و بزرگنمایی، زیبایی خود را به منصه ظهور بگذارید. به این ترتیب اعتماد به نفس و انگیزه شما برای توسعه و پیشرفت در کارتان بیشتر می شود و موفقیت برای شما دست یافتنی تر می شود.
نرگس زمانی مترجم و نویسنده خانه تاب آوری ایران و مترجم کتاب کوچینگ شناختی رفتاری در ادامه اضافه میکند یک منتور زیبایی میتواند هوش هیجانی شما را ارتقا دهد ذهن شما را باز می کند و مهمتر از همه، هرگز شما را قضاوت نمی کند. منتور زیبایی با ایجاد یک فضای امن برای یادگیری، آزمایش و پرسیدن سؤالات،( صرف نظر از اینکه چقدر ابتدایی و ساده و هم به نظر برسند)، به شما کمک میکند خودتان را بهتر بشناسید و تعریفتان را از زیبایی بهتر درک کنید.
 اهمیت یک بیوتی منتور یا منتور زیبایی را نمی توان نادیده گرفت. یک بیوتی منتور خوب الهام بخش ایده های جدید برای زیباتر شدن شماست .

در دنیای زیبایی، یک منتور می‌تواند به سادگی شما را در مسیر درست زیباتر شدن راهنمایی کند.
منتور زیبایی شما، چهره ای متفاوت از شما را به خودتان ارائه می دهد و راههای ساده ای که شما نمیشناسید و یا به آنها اهمیت نمیدهید را به شما ارائه میدهد تا زیبایی و سلامت شما را دوچندان کند.

منتور زیبایی بعنوان مشوق شما عمل می کند، شما را به چالش می کشد و شما را وادار می کند تا فراتر از آنچه فکر می کردید بروید و به شما الهام می بخشد. زیرا او با سوالاتی که از شما می پرسد هم شناخت بهتری بر جسم و ظاهر شما پیدا میکند و هم شناخت بهتری بر روح و تمایلات درونی شما پیدا میکند و شما را از یک پنجره جدید به خودتان نشان می دهد و با انجام چند کار ساده و با استفاده از رنگها و شیوه های جدید چهره زیبا تری از شما نمایان می کند و اینگونه اعتماد به نفس شما را بالا می برد.  

مشاوره گرفتن و مراجعه به نظر دوم هرگز چیز بدی نیست
آیا یک منتور زیبایی به من می گوید که چه کار کنم؟
 نه! ...  منتور زیبایی فقط اطلاعاتی را که در رابطه با مراحل رسیدن از Aنقطه  به Z نقطه باید طی کنید، در اختیار شما قرار می دهد، اما هیچ تصمیمی برای شما نخواهد گرفت.
به عنوان مثال، منتور زیبایی شما به شما نمی گوید که از کدام برند یا کدام شماره رنگ مو استفاده کنید، آنها شما را با گزینه های با کیفیت و بروز شده موجود در بازار آشنا می کنند، اما در نهایت این خود شما هستید که رنگ مورد علاقه تان را انتخاب خواهید کرد. بیوتی منتور روی یک هدف بلندمدت تمرکز دارد.
  او اغلب به عنوان یک منبع اطلاعاتی دیده می شود.که شما میتوانید در همه زمینه های زیبایی از او کمک بگیرید.
 
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
انسانهاي شاد دنياي درونشان را ميسازند، انسانهاي غمگين دنياي بيرونشان را سرزنش ميكنند.