دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۰ / ۰۴:۵۹
کد مطلب: 2761
۰
۲

جزئیات ثبت‌نام فرهنگیان بازنشسته در بیمه طلایی

مهر: مدیرکل رفاه و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه تمام فرهنگیان بازنشسته از ابتدای تیرماه امسال تحت پوشش بیمه طلایی قرار می گیرند، گفت: ثبت نام این افراد از طریق سازمان بازنشستگی کل کشور دنبال می شود. عبدالهیان با بیان این مطلب افزود: هم اکنون به دنبال تعامل با سازمان بازنشستگی کل کشور هستیم تا بتوانیم اعتبارات بیمه تکمیلی فرهنگیان بازنشسته را که در این سازمان اختصاص می یافت، دریافت کرده و آن را در بیمه طلایی هزینه کنیم. به تازگی وزیر آموزش و پرورش و مدیرعامل بیمه ایران قرار داد تحت پوشش قرار گرفتن 650 هزار فرهنگی بازنشسته و خانواده آنها را امضا کردند. وی با بیان اینکه هم اکنون یک درصد از حقوق فرهنگیان بازنشسته برای بیمه تکمیلی آنها هزینه می شود، ادامه داد: به همین میزان نیز سازمان بازنشستگی کل کشور اعتباراتی را اختصاص می داد که بدنبال این هستیم که آن را به بیمه طلایی منتقل کنند. مدیرکل رفاهی و پشتیبانی وزارت آموزش و پرورش افزود: همچنین ثبت نام تمام فرهنگیان بازنشسته را از طریق سازمان بازنشستگی دنبال می کنیم و نیازی به مراجعه یا ثبت نام اینترنتی بازنشستگان نیست و در صورتی که فردی به هر دلیلی علاقه به قرار گرفتن تحت پوشش این بیمه نبود، اسم وی را از لیست خارج می کنیم.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

زهرا وفایی خواه
Iran, Islamic Republic of
من همسرم شا غل بیمه ایران است یکساله داد میزنم من بیمه طلا یی نمیخوام اسم مرا حذف کنید وناجوانمردانه از حقوقم کسر نکنید .امسال میخواهم اسمم را حذف کنم متاسفانه فایلی نیس.کد60105911
علی جوریان
Iran, Islamic Republic of
سلام علیکم . از همه عزیزانی که برای رفا بازنشستگان خدمت می کنند صمیمانه تشکر می نمایم . شما که امروز پشت میز نشسته اید برای بازنشستگان تلاش کنید. که روزگاری فرا می رسدما چه راضی و چه ناراضی از این دنیا خواهیم رفت و شما به جای ما هستید . همسرم شش سال سرطان دارد . بیمه تکمیلی همه مشکل مرا حل نکرد بیشتر هزینه ها را خود پرداخت می کنم. ولی می دانم بیمه طلایی . بیمه ایران بسیار خوب است . دوماه بیمه طلایی بودیم بسیار عالی بودو من رضایت کامل دارم . خداوند به همه آنانی که صادقانه خدمت می کنند طول عمر با برکت و عزت و سر بلندی و موفقیت عنایت فرماید . با تقدیر و تشکر. علی جوریان . بازنشسته آموزش و پرورش خراسان رضوی . شاعرششهزار رباعی و نویسنده سیزده جلد کتاب .
alijoryan38@gmail.com
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
چه سكوتی دنیا را فرا می‌گرفت اگر هركس به اندازه عملش صحبت می‌كرد