جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۴ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۷:۵۲
کد مطلب: 13289
۰
۶

لغو طرح تعطیلی پنجشنبه‌های مدارس

سخنگوی کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس از آماده شدن طرحی در این کمیسیون مبنی بر لغو طرح تعطیلی پنجشنبه‌های مدارس خبر داد.
عباس مقتدایی خوراسگانی در گفت‌وگو با خبرگزاری خانه ملت، از آماده شدن طرحی در کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس مبنی بر لغو طرح تعطیلی پنجشنبه‌های مدارس خبر داد و تصریح کرد: این تصمیم در جلسه دیروز این کمیسیون گرفته شد و به امضای تعدادی از اعضای کمیسیون رسید.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: طراحان معتقدند باید دوباره این زمان به تعلیم، تربیت و آموزش دانش‌آموزان اختصاص پیدا کند.

وی با مد نظر قرار دادن فوریت تصویب این طرح افزود: به زودی فوریت طرح لغو طرح تعطیلی پنجشنبه‌های مدارس در صحن مجلس برررسی خواهد شد و ما امیدواریم هرچه زودتر به تصویب برسد.

تعطیلی پنج‌شنبه مدارس از دبستان‌ها و به صورت آزمایشی در سال تحصیلی گذشته آغاز شد و در نهایت از سال تحصیلی جاری، تمام دبستان‌ها در روزهای پنج‌شنبه تعطیل شدند.

پس از تعطیلی دبستان‌ها، آموزش و پرورش به سراغ مدارس راهنمایی و متوسطه رفت و عنوان شد که مدارس یک‌نوبته می‌توانند در صورت تمایل و با هماهنگی مدیر مدرسه و منطقه، روزهای پنج‌شنبه تعطیل شوند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

این طرح بسیارخوبی بود اگربرخی کارشکنی نمی کردندچون ازیک طرف اقای وزیر پنج شنبه را تعطیل کردوازان طرف یک عده امدند وکلاس تقویتی گذاشتند یعنی عملا ساعات اموزشی افزایش یافت چون هرروزبچه هارا تاساعت14 درمدرسه نگه می داشتنداقانمی شود دراین کشوریکی هم که بخواهدازروی دلسوزی کاری انجام دهد نمی گذارندش
تنها طرح خوب وزیر بود ائن را هم بزنید بردارید تا کارنامه اش خالی بشه ممنون
تعطیلی پنجشنبه ها خیلی به ضرربود به خصوص برای دبیرستانی ها موجب عقب ماندن دروس شد.
بنظرم باید فقط ابتدایی ها و راهنمایی ها و کلاس های اول و دوم دبیرستان تعطیل بشن . چون سال سوم و چهارمی ها باید برای دیپلم و کنکور آماده باشند
اگر هم لغو این طرح مفید و مطلوب باشد لازم بود نمایندگان محترم زودتر اقدام میکردند.اگراین طرح نهایی بشه مدیران و برنامه ریزان مداراس و دبیران محترم دچار مشکل میشن.انگار لغو طرح هم مثل خود طرح خیلی عجولانه و بدون کارشناسی است
ببنید معلمان در هفته 24 ساعت بصورت موظف مي توانند تدريس كنند يعني 4 روز در هفته --- اين طرح براي آنها هيچ فرقي ندارد تازه به ضرر آنها شده . چون عده اي از معلمان مازاد شده اند . اين طرح به نفع دانش آموزان به ويژه دبستاني ها بود . معلمان دبيرستان از خداشون هست كه تعطيلي پنج شنبه حذف بشه چون مي توانند در صورت داير بودن مدرسه روزهاي پنج شنبه اضافه كار بگيرند . بقيه كارمنداي دولت اينقدر جوش نزنند اين طرح به نفع بچه هاي شما بود و نه معلم .
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
زندگی درس حساب است، خوبیها را جمع، بدیها را کم ، خوشی ها را ضرب و شادیها را تقسیم کنیم