شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۲۶ آذر ۱۴۰۲ / ۱۴:۳۵
کد مطلب: 63621
۲
آغاز بکار نخستین آزمایشگاه روانشناسی مثبت کشور

آزمایشگاه روانشناسی مثبت ایران

آزمایشگاه روانشناسی مثبت ایران
آیین افتتاحیه اولین آزمایشگاه روانشناسی مثبت ایران، در تاریخ 20 آذرماه1402 از ساعت 10 الی 12 در تالار اجتماعات سیمرغ دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد.

به گزارش میگنا رسانه سلامت روان ایران مراسم رسمی معرفی و آیین آغاز بکار نخستین آزمایشگاه روانشناسی مثبت کشور با حمایت و مشارکت مرکز مشاوره پرتو اندیشه، موسسه پنجره آگاهی و خرد(کافه آگاهی) و انجمن علمی روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و مجموعه آزمایشگاه های دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی دانشگاه شهید بهشتی و انتشارات رشد، با حضور و همراهی جمعی از اساتید دانشگاه و بزرگان روانشناسی کشور صورت پدیرفت
 در بخش سخنرانی های این رویداد علمی میزبان دکتر محمدعلی مظاهری رئیس و دکتر فریبا زرانی معاون آموزشی دانشکده علوم تربیتی و روانشناسی، دکتر شهریار شهیدی مدیر آزمایشگاه روانشناسی مثبت و دکتر حسن عشایری از اساتید برجسته روانشناسی کشور بود.

در بخش دیگری از آیین افتتاحیه نخستین آزمایشگاه روانشناسی مثبت  معرفی و رونمایی کتاب روانشناسی مثبت  و با حضور مترجمان میز گفتگویی در خصوص کتاب روان درمانی مثبت اثر سیلگمن و طیب رشید برگزار گردیدکه با استقبال اساتید، دانشجویان و علاقه مندان حوزه روانشناسی مثبت نیز همراه بود.

همزمان با ثبت نام  دانش پژوهان و علاقه مندان در اولین آزمایشگاه روانشناسی مثبت  ،توسط انتشارات رشد نیز غرفه و نمایشگاهی برای معرفی کتابهای تخصصی این حوزه هم برپا کرده بود که شایان توجه است .
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

نظریه ویگوتسکی به زبان ساده
۷ شبهه غیرواقعی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و پاسخ صحیح به آن
سوگ بعد از سقط و غمی‌ بی‌پایان
نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!