پنجشنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 9 May 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۹ مهر ۱۴۰۲ / ۰۴:۵۹
کد مطلب: 63194
۱۵
۲

مدیریت خشم برای والدین انفجاری منتشر شد

فرزندپروری یک سفر مستمر رشد و یادگیری است
مدیریت خشم برای والدین انفجاری منتشر شد
کتاب مدیریت خشم برای والدین انفجاری  اثرگریس کوهن با ترجمه شقایق هاشمی شکفته و سامره خطیب و معصومه سلیمانی و به همت انتشارات هوشمند تدبیر در ۱۸۴ صفحه و به تیراژ ۵۰۰ نسخه منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
فرزندپروری انفجاری یا تکانشی و هیجانی می تواند به طرق مختلف ظاهر شود.فرزندپروری یک سفر مستمر رشد و یادگیری است فرزندپروری ناکارآمد و تکانشی می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله استرس، کمبود خواب، انتظارات غیرواقعی و مسائل شخصی حل نشده باشد. این همان لحظه ای است که عصبانیت بر شما غلبه خواهد کرد و ممکن است کنترل خود را از دست بدهید و در جایگاه پدر یا مادر واکنش تکانشی نشان می دهید یا احساس می کنید تحت تأثیر رفتار فرزندتان قرار گرفته اید. این انفجارهای عاطفی می تواند باعث شود که والدین و فرزندان احساس ناامیدی و قطع ارتباط کنند. با این حال، درک دلایل اصلی والدین انفجاری اولین گام به سوی تغییر مثبت در فرزند پروری است.
فرزندپروری یک سفر مستمر رشد و یادگیری است و با ابزار و پشتیبانی مناسب می‌توانید چالش‌های فرزندپروری انفجاری را پشت سر بگذارید و محیطی پرمحبت و دوست‌داشتنی برای فرزندتان ایجاد کنید.
دکتر شقایق هاشمی شکفته در ادامه این مطلب اضافه میکند فرزندپروری ناکارآمد و انفجاری می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله استرس، کمبود خواب، انتظارات غیرواقعی و مسائل شخصی حل نشده باشد.
وقتی این عوامل با هم همگرا میشوند ممکن است تاثیر منفی بیشتری داشته باشند و اوضاع را بحرانی کنند چنین اوقاتی است که والدین خود را در برابر محرک های به ظاهر جزئی در تکانش و هیجان ببینیند
کتاب مدیریت خشم برای والدین انفجاری نوشته گریس کوهن با ترجمه شقایق هاشمی شکفته و همکاران به همت انتشارات هوشمند تدبیر در ۱۸۴ صفحه و به تیراژ ۵۰۰ نسخه منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است این کتاب جامع به پیچیدگی های رفتارهای تکانشی و انفجاری در فرزند پروری میپردازد و علاوه بر دانش افزایی ؛ نگرش مخاطب خود را در زمینه فرزند پروری ارتقا میدهد
این کتاب در ۸ فصل و با موضوعات : خشم چه عملکردی دارد-والدین انفجاری،فرزندان انفجاری-درک محرک ها-تکنیک ها و‌ فعالیت های ساده-احساسات دوستانه-بهبود مهارتهای فکری-انتخاب بهترین عمل-تقویت صبر ارایه شده است.
بنا بر همین گزارش تربیت فرزندان می‌تواند یک شادی و لذت و یا یک چالش برای شما باشد. هیچ چیزی نمی تواند لذت بخش تر از شنیدن اولین مامان و بابا گفتن های فرزندتان- سوالات کودکانه -بوسه ها و در آغوش کشیدن فرزندانتان باشد.
اما در بعضی مواقع اینقدر فشارها روی والدین زیاد است که پدر و مادر بودن را می‌تواند سخت و طاقت فرسا کند. در وهله ی اول شما باید از خودتان مراقبت کنید زیرا کیفیت پدر و مادر بودن شما تا حد بسیار زیادی به نحوه ی مراقبت از خودتان بستگی دارد. اگر میخواهید برای فرزندانتان بهترین پدر و مادر باشید بطوریکه آنها بتوانند بهترین نسخه از خودشان را ارائه دهند باید از سلامت جسمی و روحی خود مراقبت کنید
پیش از این از همین مترجم کتابهای هنر برای تاب آوری – هنردرمانی و مراقبت در سرطان – هنردرمانی انتزاعی -مدیریت خشم برای فرزند پروری آسان منتشر شده است.
 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

همایون باجول
Iran, Islamic Republic of
درود و سپاس از شما و نویسنده و مترجم
مهتاب
کتاب بسیار خوب و روانی است پیشنهاد می‌شود
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
هم اکنون که در حال نفس کشیدن هستید، کس دیگری دارد نفس های آخرش را می کشد. پس دست از گله و شکایت بردارید و بیاموزید چگونه با داشته هایتان زندگی کنید.