کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مدیریت خشم برای والدین انفجاری منتشر شد

فرزندپروری یک سفر مستمر رشد و یادگیری است

29 مهر 1402 ساعت 4:59

فرزندپروری یک سفر مستمر رشد و یادگیری است فرزندپروری ناکارآمد و تکانشی می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله استرس، کمبود خواب، انتظارات غیرواقعی و مسائل شخصی حل نشده باشد.


کتاب مدیریت خشم برای والدین انفجاری  اثرگریس کوهن با ترجمه شقایق هاشمی شکفته و سامره خطیب و معصومه سلیمانی و به همت انتشارات هوشمند تدبیر در ۱۸۴ صفحه و به تیراژ ۵۰۰ نسخه منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است.
فرزندپروری انفجاری یا تکانشی و هیجانی می تواند به طرق مختلف ظاهر شود.فرزندپروری یک سفر مستمر رشد و یادگیری است فرزندپروری ناکارآمد و تکانشی می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله استرس، کمبود خواب، انتظارات غیرواقعی و مسائل شخصی حل نشده باشد. این همان لحظه ای است که عصبانیت بر شما غلبه خواهد کرد و ممکن است کنترل خود را از دست بدهید و در جایگاه پدر یا مادر واکنش تکانشی نشان می دهید یا احساس می کنید تحت تأثیر رفتار فرزندتان قرار گرفته اید. این انفجارهای عاطفی می تواند باعث شود که والدین و فرزندان احساس ناامیدی و قطع ارتباط کنند. با این حال، درک دلایل اصلی والدین انفجاری اولین گام به سوی تغییر مثبت در فرزند پروری است.

فرزندپروری یک سفر مستمر رشد و یادگیری است و با ابزار و پشتیبانی مناسب می‌توانید چالش‌های فرزندپروری انفجاری را پشت سر بگذارید و محیطی پرمحبت و دوست‌داشتنی برای فرزندتان ایجاد کنید.
دکتر شقایق هاشمی شکفته در ادامه این مطلب اضافه میکند فرزندپروری ناکارآمد و انفجاری می تواند ناشی از عوامل مختلفی از جمله استرس، کمبود خواب، انتظارات غیرواقعی و مسائل شخصی حل نشده باشد.
وقتی این عوامل با هم همگرا میشوند ممکن است تاثیر منفی بیشتری داشته باشند و اوضاع را بحرانی کنند چنین اوقاتی است که والدین خود را در برابر محرک های به ظاهر جزئی در تکانش و هیجان ببینیند
کتاب مدیریت خشم برای والدین انفجاری نوشته گریس کوهن با ترجمه شقایق هاشمی شکفته و همکاران به همت انتشارات هوشمند تدبیر در ۱۸۴ صفحه و به تیراژ ۵۰۰ نسخه منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفته است این کتاب جامع به پیچیدگی های رفتارهای تکانشی و انفجاری در فرزند پروری میپردازد و علاوه بر دانش افزایی ؛ نگرش مخاطب خود را در زمینه فرزند پروری ارتقا میدهد
این کتاب در ۸ فصل و با موضوعات : خشم چه عملکردی دارد-والدین انفجاری،فرزندان انفجاری-درک محرک ها-تکنیک ها و‌ فعالیت های ساده-احساسات دوستانه-بهبود مهارتهای فکری-انتخاب بهترین عمل-تقویت صبر ارایه شده است.
بنا بر همین گزارش تربیت فرزندان می‌تواند یک شادی و لذت و یا یک چالش برای شما باشد. هیچ چیزی نمی تواند لذت بخش تر از شنیدن اولین مامان و بابا گفتن های فرزندتان- سوالات کودکانه -بوسه ها و در آغوش کشیدن فرزندانتان باشد.
اما در بعضی مواقع اینقدر فشارها روی والدین زیاد است که پدر و مادر بودن را می‌تواند سخت و طاقت فرسا کند. در وهله ی اول شما باید از خودتان مراقبت کنید زیرا کیفیت پدر و مادر بودن شما تا حد بسیار زیادی به نحوه ی مراقبت از خودتان بستگی دارد. اگر میخواهید برای فرزندانتان بهترین پدر و مادر باشید بطوریکه آنها بتوانند بهترین نسخه از خودشان را ارائه دهند باید از سلامت جسمی و روحی خود مراقبت کنید
پیش از این از همین مترجم کتابهای هنر برای تاب آوری – هنردرمانی و مراقبت در سرطان – هنردرمانی انتزاعی -مدیریت خشم برای فرزند پروری آسان منتشر شده است.
 


کد مطلب: 63194

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/63194/مدیریت-خشم-والدین-انفجاری-منتشر

میگنا
  https://www.migna.ir