پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۶ مهر ۱۴۰۱ / ۰۹:۵۰
کد مطلب: 60169
۵

دومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان

دومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان
دومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان آبان ماه سالجاری در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود.

محمد نریمانی رئیس همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان ۲۵ مهر در گفت‌وگو با ایسنا از برگزاری دومین همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان در دانشگاه محقق اردبیلی خبر داد و گفت: این همایش با حضور پژوهشگران ملی و استانی ۴ آبان ماه سالجاری در سالن بصیرت دانشگاه محقق اردبیلی برگزار خواهد شد.

وی افزود: در این همایش متخصصان برجسته، اعضای هیأت علمی دانشگاه‌ها و مراکز تحقیقاتی، پژوهشگران و دانشجویان رشته‌های مختلف مرتبط با روانشناسی، حقوق و غیره شرکت خواهند کرد و مقالات در سه پنل تخصصی به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.

نریمانی اساتید، صاحبنظران، اندیشمندان، مدیران و دانشجویان تمامی گرایش های رشته های روانشناسی، مشاوره و علوم  تربیتی، دانشگاه‌ها، مراکز مطالعاتی و کلیه مؤسسات پژوهشی و آموزشی، کلیه نهادها و ارگان‌های سیاستگذار در امور روانشناسی، مشاوره و علوم تربیتی، وزارتخانه‌ها، سازمان‌ها، کمیته‌ها و ستادهای فعال در این حوزه، شهرداری‌ها، ستاد مبارزه با مواد مخدر، سازمان ناجا و انجمن‌های صنفی و تشکل‌های مردم نهاد در حوزه روانشناسی بالینی کودک و نوجوان، الهیات، روان درمانی، مشاوره و آسیب‌شناسی روانی را گروه‌های هدف و مخاطبان همایش عنوان کرد.

رئیس همایش ملی روانشناسی بالینی کودک و نوجوان با اشاره به محورهای برگزاری این همایش، افزود: نقـد و نظریه پردازی در روان‌شناسی بالینی کودکان و نوجوانان، ارزیابی، تحلیل و تشخیص بالینی اختلالات کودکان و نوجوانان، رویکردهای نوین به مشاوره و روان درمانی کودکان و نوجوانان، پیشگیری، بهزیستی و ارتقای سلامت در کودکان و نوجوانان، مداخلات مذهبی و معنوی در اختلالات کودکان و نوجوانان، مداخلات روان‌شناختی در اختلالات کودکان و نوجوانان، روان‌شناسی بالینی کودکان و نوجوانان در دوران کرونا، خانواده و مشکلات روان‌شناختی کودکان و نوجوانان، اخلاق در روان‌شناسی بالینی کودکان و نوجوانان و آسیب شناسی روانی کودکان و نوجوانان مهمترین محورهای این همایش هستند.

وی با اشاره به استفاده از کادر علمی مجرب و متخصص در کمیته علمی این همایش، خاطرنشان کرد: نیلوفر میکائیلی و پرویز پرزور از اعضای هیات علمی دانشکده روانشناسی و علوم تربیتی دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان دبیران علمی و اجرایی این همایش نقش‌آفرینی می‌کنند.


دانشگاه محقق اردبیلی با همکاری انجمن علمی روان‌شناسی دانشگاه محقق اردبیلی «دومین همایش ملی روان‌شناسی بالینی کودک و نوجوان» را در تاریخ 4 آبان ماه سال 1401 در استان اردبیل در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌نماید. در این همایش از متخصصان برجسته، اعضای هیأت علمی دانشگاه ها و مراکز تحقیقاتی، پژوهشگران و دانشجویان رشته‌های مختلف مرتبط با روان‌شناسی، حقوق و... شرکت خواهند کرد و تعداد زیادی مقاله به صورت سخنرانی و پوستر ارائه خواهد شد.
بدین وسیله از تمامی اساتید، دانشجویان، محققان، متخصصان، صاحبنظران و علاقمندان محترم جهت ارسال مقالات و تحقیقات ارزشمند خود صمیمانه دعوت به عمل می آید. افتتاحیه این گردهمایی علمی به منظور بهره برداری از نتایج دستاوردهای سایر پژوهشگران و ایجاد فضای تعامل و هم اندیشی علمی بین محققان، پژوهشگران و دانشجویان روان‌شناسی، حقوق و رشته‌های مرتبط می باشد و شرکت تک تک عزیزان در آن، به اعتبار و دستیابی به اهداف ذکر شده کمک شایانی خواهد کرد.

http://www.cpcauma2.ir/uploads/uploads/piclicks/e4ae1fb0993468fd1f3e279329d68278.png
مرجع : خبرگزاری ایسنا
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!