دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۰ ارديبهشت ۱۳۹۳ / ۱۵:۳۹
کد مطلب: 24567
۰
معاون دانشجویی دانشگاه آزاد خبر داد

حذف دلالان از پروسه "نقل و انتقالات دانشجویی"/ زمان ثبت نام

به گزارش باشگاه خبرنگاران حاضر در نشست رسانه‌ای معاون دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی، دکتر سعید کاردار معاون دانشجویی دانشگاه آزاد گفت: از ۱۵ تا ۳۰ تیر تمام مراحل نقل و انتقال دانشجویی از طریق سامانه دانشگاه آزاد انجام می‌شود و دیگر نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان نیست و تمام اقدامات نقل و انتقال از قبل ثبت نام و مراحل دیگر از طریق این سامانه انجام می‌شود.

وی در ادامه افزود: با ایجاد این سامانه دست دلالان و واسطه‌های نقل و انتقال حذف می‌شود. سعید کاردار اظهار داشت: بخش نامه بیمه سلامت قبل از ۳۰ اردیبهشت به کلیه واحد‌ها ابلاغ می‌شود و دانشجویان با ارسال اطلاعات به این سامانه به صورت رایگان تحت پوشش قرار می‌گیرند.

وی در توضیح نقل و انتقال تصریح کرد: از این ترم دیگر نیازی به مراجعه حضوری دانشجویان به دانشگاه مبدا و مقصد و سازمان مرکزی نیست و در سامانه ایجاد شده، نقل و انتقال تعریف شده که هدف تکریم ارباب رجوع و مکانیزاسیون فرآیند‌ها بوده است که دانشجویان با خیال راحت کار خود را انجام دهد.

وی ادامه داد: لینک ثبت نام نقل و انتقال از ۱۴ تیر در سایت دانشگاه آزاد گذاشته می‌شود که دانشجویان برای ترم بعد از ۱۵ تا ۳۰ تیر و ترم بهمن از 93/9/1 تا 93/9/15 می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند، همچنین از سال آینده ثبت نام ترم مهر از اول تا ۱۵ خرداد و ترم بهمن از اول تا ۱۵ آذر انجام می‌شود. وی در پاسخ به سوالی در خصوص ممنوعیت نقل و انتقال دانشجویان کار‌شناسی ارشد گفت: این ممنوعیت برداشته شده ولی در نقل و انتقال، ظرفیت را محدود کرده‌ایم.

کاردار در پاسخ به سوال خبرنگار دیگر مبنی بر اولویت‌های نقل و انتقال تصریح کرد: آیین نامه‌ای تنظیم شده که اولویت‌ها مشخص شده و اولین بند آن برای دانشجویانی هست که متارکه یا ازدواج می‌کنند، سپس دانشجویان شاهد ایثارگر، دانشجویان بیمار و معلول، دانشجویانی که سرپرست خانواده هستند، دانشجویانی که بر مبنای جدول همترازی می‌خواهند انتقالی بگیرند، همچنین انتقال دانشجویان بر اثر فوت والدین، همسر یا فرزند، دانشجویانی که فرزند اعضای هیئت علمی دانشگاه آزاد یا دولتی هستند، ‌ورزشکار یا قهرمان ملی باشند، فرزندان مسئولین کشوری و در ‌‌نهایت دانشجویان با مشکل خاصی که کمیسیون برای آنها تشکیل می‌شود و یک بند دیگر هم وجود دارد که شامل این آیین نامه نیست.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر ممنوع بودن انتقالی به تهران اظهار داشت: در این رابطه محدودیت وجود دارد و نه ممنوعیت و براساس ظرفیت دانشگاه‌ها، اولویت مشخص می‌شود و دانشجو برای بررسی مشکلات خود را باید در سامانه ثبت کند.

معاون دانشجویی دانشگاه آزاد در رابطه با حذف واسطه‌ها گفت: با راه اندازی سامانه نقل و انتقال دانشجویی، ۱۰۰درصد واسطه‌ها حذف می‌شوند و هیچ دانشجویی نمی‌تواند غیر سامانه‌ای رفتار کند و اگر کسی توصیه نامه‌ای داشته باشد باید آن را اسکن کرده و در سامانه ثبت کند و پس از تایید شخصی توصیه دهنده مشکل دانشجو بررسی می‌شود.
وی درباره بخشنامه ترم تابستانی گفت: این هفته باید بخشنامه ابلاغ شود و هیچ گونه فرآیند اداری نقل و انتقال نداریم و دانشجویان در هر واحدی که خواستند می‌توانند ترم تابستانی را بگذراند البته خبر جامع در این مورد هفته آینده گفته می‌شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
ميزان هوش، با توانايى تغيير كردن، اندازه گيرى ميشود. آلبرت انشتين