دوشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 29 Apr 2024
تاریخ انتشار :
يکشنبه ۱ دی ۱۳۹۲ / ۰۹:۳۷
کد مطلب: 21034
۰
۱

آغاز ثبت‌نام آزمون دکتری دانشگاه

ایسنا:  دکتر ناصر اقبالی، رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد با اعلام این خبر، گفت: داوطلبان دوره دکتری تخصصی (PHD) می‌توانند از روز یکشنبه اول دی ماه با مراجعه به سایت www.azmoon.org نسبت به ثبت‌نام اینترنتی خود اقدام کنند.

اقبالی با بیان اینکه این ثبت‌نام تا روز یکشنبه هشتم دی ماه ادامه خواهد داشت، اظهار کرد: هر داوطلب آزمون دکتری تخصصی دانشگاه آزاد اسلامی می‌تواند یک رشته و حداکثر 5 واحد دانشگاهی را انتخاب کرده و در سایت آن را درج کند.

وی درباره حوزه امتحانی داوطلبان، تصریح کرد: داوطلبان با آزمون می‌توانند در صورت تمایل حوزه امتحانی خود را با توجه به نزدیکی به محل سکونت خود انتخاب کنند که این حوزه‌های امتحانی شامل اصفهان (خوراسگان)، تبریز، رشت، ساری، کرمان، مشهد، علوم و تحقیقات خوزستان، تهران، پردیس علوم و تحقیقات سیستان و بلوچستان، شیراز و علوم و تحقیقات کرمانشاه است. رییس مرکز آزمون دانشگاه آزاد درخصوص شرایط ثبت‌نام بدون آزمون دوره دکتری سال 93، گفت: داوطلبان باید در علوم انسانی حداقل معدل 18 و در سایر رشته‌ها حداقل 17 و در پایان‌نامه در کلیه رشته‌ها 18.5 را در مقطع کارشناسی ارشد کسب کرده باشند.

وی خاطر نشان کرد: از تغییرات شرایط ثبت‌نام بدون آزمون این است که هیچ شرط سنی برای این دسته از داوطلبان درنظر گرفته نخواهد شد. اقبالی درخصوص زمان برگزاری آزمون دوره دکتری دانشگاه آزاد، گفت: این آزمون در 24 و 25 بهمن ماه در روزهای پنج شنبه و جمعه برگزار خواهد شد و داوطلبان می‌توانند در صورت مواجه شدن با هر سؤال یا ابهامی به سایت www.pubr-azmoon.com مراجعه کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

افسون
سلام ميشه لطف كنيد تاريخ ثبت نام راتمديدكنيد؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
در نهان به آنان دل می بندیم ؛ که دوستمان ندارند و در آشکار از آنان که دوستمان دارند غافلیم شاید این است دلیل تنهایی ما... دکتر علی شریعتی