جمعه ۱۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 3 May 2024
تاریخ انتشار :
جمعه ۲۶ مهر ۱۳۹۲ / ۱۵:۱۲
کد مطلب: 19955
۰

این دانشکده معتبرترین "مرکز لیزر دندانپزشکی" کشور را داراست!

به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ دکتر محمداثنی عشری، استاد بخش اندودانتیکس و مسئول بخش لیزر دانشکده دندانپزشکی شهید بهشتی در مورد فعالیت بخش لیزر گفت :این بخش فعالیت خود را از سال ۷۴ شروع کرد و در سال90 با خرید دستگاههای جدید " اربیوم " و "دایود" فعالیتهای خود را گسترشداد. طی ۲سال گذشته تعداد پروژه های پژوهشی ۳ برابر افزایش یافته و کلاس های آموزشی موظف جهت دستیاران رشته بیماریهای دهان و سایر دانشجویان و دستیاران علاقمند طراحی گردیده است. با حمایت های ریاست دانشکده دندانپزشکی از سال ۹۱ دوره فلوشیپ مشترک با دانشگاه جنوآی ایتالیا را شروع کرد و اولین گروه تحت آموزش ، فارغ التحصیل شدند.

وی افزود :از مهرماه سال۹۲ با مساعدت مسئولین دانشکده لیزرهای متنوع در طول موج های متفاوت (کم توان و پرتوان) جهت درمان بیماریهای دهان و دندان تهیه و مورد استفاده قرار گرفته است. اثنی عشری در مورد خدماتی که در این بخش ارائه می شود عنوان کرد: در این بخش از لیزر در تشخیص پوسیدگی های اولیه نهفته و غیر قابل تشخیص دندانی ، جراحی بافت نرم ، برداشت نسج سخت مینا ، عاج و استخوان به کمک لیزرهای اربیوم ، ضدعفونی کردن کانال ریشه دندان و لثه بیماران مبتلا به مشکلات بیماری پریودونتال ، درمان دردهای مفصلی گیجگاهی فکی با استفاده از لیزر کم توان، درمان زخم های دهانی از قبیل آفت و تب خال ، پمفیکوس و لیکن پلان ،کاهش حساسیت های دندانی ، کاهش درد و افزایش ترمیم بعد از درمان های جراحی و ... استفاده می شود.

مسئول بخش لیزر دانشکده خاطر نشان کرد: با توجه به کادر مجرب در دانشکده (یک نفرPHDلیزر و هشت نفر فلوشیپ لیزر که همگی از اساتید دانشکده می باشند) و دستگاههای فوق الذکر، این بخش از نظر علمی و تجهیزاتی یکی از معتبرترین مراکز آموزشی ، تحقیقاتی و درمانی لیزر در سطح کشور محسوب می شود و آمادگی ارائه خدمات به بیماران نیازمند و آموزش اساتید و همکاران علاقمند سایر دانشکده های دندانپزشکی را دارد
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
برای اینکه دوستت داشته باشم و به تو احترام بگذارم، مجبور نیستم با تو هم عقیده باشم.