پنجشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 2 May 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۳۹۱ / ۰۸:۳۱
کد مطلب: 13142
۰
۲

حاجی بابایی: ۱۰هزار نیروی جدید، استخدام رسمی آموزش و پرورش نمی‌شوند

وزیر آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه هنوز ۱۰ هزار نیروی جدید جذب این وزارتخانه نشده‌اند و در حال طی مراحل قانونی هستند، گفت: برخی می‌گویند پارتی بازی شده است اما هنوز کاری انجام نشده که پارتی بازی شده باشد.
به گزارش خبرگزاری خانه ملت، حمیدرضا حاجی‌بابایی وزیر آموزش و پرورش در واکنش به حواشی ایجاد شده به جهت جذب ۱۰ هزار نفر شامل ۵ هزار نخبه قرآنی و ۵ هزار نیروی خدماتی در این وزارتخانه، تصریح کرد: برای جذب این افراد در آموزش و پرورش مصوبه دولت را داشتیم.

وی با اشاره به ایجاد نهضت قرآنی و فعالیت ۱۰ هزار مدرسه قرآنی در کشور گفت: در آن زمان این ایراد را به ما می‌گرفتند که متخصصان قرآنی شما کجاست که این موضوع را در دولت طرح کردیم و در نهایت دولت برای جذب ۵ هزار نیروی قرآنی مجوز داد.

قرارداد کار معین با استخدام متفاوت است
حاجی‌بابایی با بیان اینکه این افراد به صورت قرارداد کار معین در آموزش و پرورش فعالیت خواهند کرد، افزود: قرارداد کار معین با استخدام متفاوت است و کار معین، آزمون نمی‌خواهد.

وی ادامه داد: به رغم آنکه در قرارداد کارمعین آزمون نمی‌گیرند ولی ما آزمون گرفتیم و برای این آزمون شرایطی را تعیین کردیم.

وزیر آموزش و پرورش افزود: اعلام کردیم که اگر فردی در سطح کشور یا بین‌المل، قاری یا حافظ برجسته قرآن است، از وی توسط برجستگان قرآنی استان، آزمونی گرفته شده و جذب شوند.

وی گفت: بعضی از دوستان تاکید داشتند که ممکن است برخی استان‌ها خیلی گسترده کار نکرده باشند و ما اعلام کردیم که استان‌هایی که اطلاع‌رسانی گسترده برای جذب نخبگان قرآنی نداشتند، در روزنامه‌های استانی خود آگهی چاپ کنند تا هر کسی که شرایط جذب را دارد، به کار گرفته شود.

هنوز کاری انجام نشده که پارتی بازی شده باشد
این مقام مسئول در آموزش و پرورش با تاکید بر اینکه این افراد هنوز جذب آموزش و پرورش نشده‌اند و در حال طی مراحل قانونی هستند، یادآور شد: برخی می‌گویند پارتی بازی شده است اما هنوز کاری انجام نشده که پارتی بازی شده باشد و تا وزارتخانه تایید نکند، هیچ‌کس جذب آموزش و پرورش نمی‌شود.

وی با بیان اینکه اگر موردی از تخلف در جذب نیروهای نخبه قرآنی در استانی وجود دارد، اعلام شود تا اطلاع‌رسانی صورت گیرد، گفت: ممکن است فردی لیسانس فیزیک باشد اما حافظ یا قاری برجسته قرآن  باشد، پس می‌تواند جذب شود.

حاجی‌بابایی تاکید کرد: می‌خواهیم تمام نخبگان قرآنی را داخل آموزش و پرورش بیاوریم.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

با سلام چرا از نيروهايي كه هم جوانند وهم مدرك دارند استفاده نمي كنيد همش ميگيد معلملن حق التدريس پس ما كي بايد سر كار بريم.ليسانس مديريت بازرگاني
Iran, Islamic Republic of
پس افرادی که چندین سال است با آموزش و پرورش در زمینه قرآن همکاری دارند بدون هیچ چشم داشت مالی ولی شرایط قاری برجسته بودن را ندارند و حافظ جند جزء هستند چی؟ آیا فکر نمیکنید آنها هم حقی دارند
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
هر وقت احساس حسادت کردیم ، یادمان باشد ، خاموش کردن شمع دیگری ، باعث نمیشود ، شمع ما درخشان تر نور افشانی کند