چهارشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 8 May 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۱ آذر ۱۴۰۲ / ۱۰:۴۴
کد مطلب: 63589
۰

پایگاه خبری پهنه پرواز در جمع رسانه های کشور

پایگاه خبری پهنه پرواز با هویت ثبت شده در مرجع رسانه های کشور به جمع پایگاه های اطلاع رسانی پیوست صاحب امتیاز و مدیر و مسئول این رسانه فاطمه امیری است .
هیات تحریریه میگنا این رویداد فرهنگی را به فال نیک گرفته و برای تمامی فعالان در عرصه توانبخشی و توانمندسازی معلولین از خداوند منان توفیق خدمتگزاری مسلئت می نماید .
دکتر فاطمه امیری مدیر مسئول و موسس رسانه پهنه پرواز ضمن اعلام این خبر به میگنا گفت : بزودی و همزمان با آیین افتتاحیه ششمین جشنواره بین المللی فیلم پرواز این رسانه تخصصی بصورت رسمی فعالیت خود را آغاز خواهد کرد 
 وی در ادامه اضافه کرد پهنه پرواز افراد بلند پرواز و رویا پردازاست افرادی که به دنبال موفقیت و دست یافتن به قله های بلند پیشرفت و رشد فردی و اجتماعی هستند .افرادی که متفاوت و مثبت با شکست ها برخورد می کنند و بحران ها را مدیریت می نمایند ، رویاهایشان را فراموش نمی کنند، انگیزه خود را از دست نمی دهند و تغییرات مثبت و مهم و موثر در زندگی خود ایجاد می نمایند .
پهنه پرواز ، پهنه ی پروازافراد بلند پروازی است که رویا پرداز جهان نیز هستند . افرادی که نه تنها به موفقیت خود بلکه به مطلوبیت جامعه و زندگی دیگران هم می اندیشند . افرادی که به اطرافیان نیز امید و انگیزه و انرژی برای داشتن موقعیت موفقیت آمیز می دهند و رشد خود را منوط به پیشرفت جامعه می دانند . افرادی که عملگرا هستند و مسولیت پذیر دربرابرهر آنچه انسانیت بدان نیاز دارد .
پهنه پرواز، پهنه ی تلاقی اندیشه ها به شیوه ای منحصر به فرد برای فراهم آوردن بستری مناسب جهت پروازدر آسمان نامتناهی رویاها و خلق نوآوری هاست . اندیشه ها در مسیر فرایندها پرورش می یابند و الهام بخش نوآوری ها می شوند تا به شکوفایی استعدادهای فردی و ارتقای زندگی اجتماعی منجر شوند. مسیر رسیدن به نوآوری تشویق تجربه کردن ، تحسین موفقیت ها و ترغیب یادگرفتن از شکست هاست.
 دکتر فاطمه امیری در ادامه افزود : پایگاه پهنه ی پرواز، پایگاه اندیشمندان خلاق و خلاقان اندیشمند خواهد بود برای تجربه ی پروازی به پهنه ی آسمان نیلگون مهربانی و عشق و امید، برای ساختن دنیایی زیباتر و جهانی مهربان تر از اکنون که در آنیم . در این وادی نامتناهی دانشمند شدن نه ممکن است نه ارزشمند ، بلکه اندیشمندی عامل ارزشمندی است . اندیشمند انسانی است حق مدار، مثبت اندیش و زنده اندیش ، زیبا بین و زینت بخش .
دکتر فاطمه امیری در خاتمه گفت : هدف ما از راه اندازی پایگاه خبری پهنه پرواز ایجاد یک مرجع و منبع کامل و دقیق و گسترده از اطلاعات حوزه های مختلف بویژه در زمینه پژوهش و آموزش و حوزه های توانمندسازی با توجه به نیازها ، ویژگی ها ، ضرورت ها، امکانات ، کمبودها و پیشرفت ها  که برای احاد جامعه منبع کسب اطلاعات ، ایده ها و معرفی فعالیت ها با دسترسی آسان و گسترده ، متنوع ، متعدد و موثرباشد .
 

 
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
برای انسان نابینا شیشه و الماس فرقی ندارد اگر کسی قدرتان را ندانست فکر نکنید شیشه اید یقین بدانید که او نابیناست ...