شنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 4 May 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۱ شهريور ۱۴۰۲ / ۱۲:۰۳
کد مطلب: 62740
۰
کتاب یک روز خوب میاد توسط انتشارات لویه منتشرشد

یک روز خوب میاد

گام‌هایی برای رهایی از رابطه‌های سمی
یک روز خوب میاد
کتاب یک روز خوب میاد؛گام‌هایی برای رهایی از رابطه‌های سمی اثر مریم زینالی و صدیقه گوزل در چاپ نخست در ۱۰۶ صفحه توسط انتشارات لویه منتشر و در اختیار علاقه مندان قرار گرفت .
بنا بر همین گزارش از میگنا رسانه سلامت روان ایران در معرفی این کتاب آمده است : مهم‌ترین چیز در زندگی عشق ورزیدن و محبوب بودن است. عشق یکی از اساسی‌ترین و ضروری‌ترین نیازهای زندگی است.

همۀ ما دوست داریم که مورد محبت، توجه و مراقبت دیگران قرار بگیریم؛ یک رابطۀ خوب ما را در زندگی شاد، راضی و توانمند می‌کند. برعکس، یک رابطۀ ناخوشایند می‌تواند لذت و شادی را از زندگی دور کند؛ رفتارهایی مانند دادوبیداد، دعوا، مشاجره و ناسزاگویی. شما ممکن است احساس کنید در این رابطه چیزی اشتباه است، اما نمی‌توانید دقیقاً بگویید چه چیزی. احتمالاً این کتاب را انتخاب کرده‌اید، زیرا ممکن است رابطۀ شما دشوار و ناخوشایند باشد و مانند گذشته از آن لذت نبرید.

وقتی مشاجره پیش می‌آید، ممکن است احساس کنید دیگر بین شما دو نفر ارتباطی وجود ندارد. ممکن است برای هر اتفاقی که می‌افتد سرزنش شوید و به شما گفته شود که بر احساسات خود غلبه کنید و درحالی‌که همۀ این‌ها در جریان است، شما واقعاً نمی‌دانید چه کاری انجام دهید. آیا می‌توانم رابطه‌ام را بهتر کنم؟ فکر می‌کنید که باید بمانم؟ باید بروم؟ آیا رابطۀ من آن‌قدر بد است که باید آن را ترک کنم؟ درک روابط سمی ممکن است دشوار باشد؛ اگر نه کاملاً غیرممکن. شناسایی آن‌ها بسیار سخت است، زیرا هیچ کبودی یا علائم فیزیکی از خود به جای نمی‌گذارند.

رفتارهای رابطۀ سمی ماهیتی موذیانه دارند و به‌آرامی وارد روابط ما می‌شوند. این رفتارها ممکن است با خشم حسادت‌آمیز یا رفتار کنترل‌کننده شروع شود و می‌تواند شامل انتظارات غیرواقعی، گوشه‌گیری، سرزنش، حساسیت بیش‌ازحد، شخصیت دوگانه، انتقاد و تحقیر باشد، اما محدود به آن‌ها نیست.
من می‌خواهم به شما کمک کنم تا بفهمید آیا در یک رابطۀ سمی هستید یا نه و اینکه ماندن برای شما منطقی‌تر است یا رفتن؟ این کتاب برای کمک به شما طراحی شده است که خود را از رابطه‌ای که احساس می‌کنید اشتباه است رها کنید.
در این کتاب، مهارت‌ها و ابزارهای لازم برای رهایی از یک رابطۀ سمی و وارد شدن به رابطه‌ای را که همیشه آرزویش را داشته‌اید، یاد خواهید گرفت؛ رابطه‌ای که هدف ارتباط یک روح واقعی با دیگری است؛ رابطه‌ای که مظهر احترام و کرامت دو فرد مجزا و درعین‌حال وابسته به یکدیگر است که مشارکت عمیقی را در ذهن، بدن و روح ایجاد می‌کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.