دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 May 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۲۴ تير ۱۴۰۲ / ۱۴:۴۷
کد مطلب: 62259
۶
۳

جوابیه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره درباره یک خبر

جوابیه سازمان نظام روانشناسی و مشاوره درباره یک خبر
به گزارش میگنا، سازمان نظام روانشناسی و مشاوره کشور در خصوص خبری تحت عنوان «انتخابات سازمان نظام روان شناسی و مشاوره از نظر آیین نامه‌ای مشکل ندارد» از قول احمد حسینی فلاحی نماینده محترم همدان در مجلس منتشر شده است، جوابیه‌ای به این پایگاه خبری ارسال کرده است.در این جوابیه آمده است:

تعویق انتخابات سه ساله شورای مرکزی و هیأت بازرسان به دلیل کارشکنی و شکایت متعدد نمایندگان وزراء به دادستانی، هیأت دولت و مجلس است و اراده سازمان در آن دخیل نبوده است. ثبت‌نام اعلامی توسط سازمان امور دانشجویان وزارت علوم‌ بر اساس آیین نامه هیأت ابلاغی ۱۴۰۱/۱۲/۲۳ به دلیل اینکه هیأت اجرایی مرکزی تشکیل نشده است،بر طبق ماده ۱۲ همین آیین نامه تقویم انتخابات باید توسط هیأت اجرایی مرکزی پیشنهاد و توسط هیأت نظارت مرکزی تأیید شود.

سه نفر از پنج نفر از اعضای هیأت اجرایی مرکزی آیین نامه هیات وزیران، معاونین سازمان و‌ نماینده شورای مرکزی هستند که از این‌ مصوبه اطلاعی ندارند؛اگر مصوبه اصلاحی ابلاغ شده در تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ مد نظر است که شامل ثبت نام اعلامی با آیین نامه۱۴۰۱/۱۲/۲۳ هیات وزیران که قبل از این‌مصوبه است؛نمی‌شود.

بنابراین ثبت نام اعلامی، مسیر قانونی را طی نکرده است.بر اساس اخبار دریافتی و مستندات بعد از اتمام ثبت نام افرادی را به لیست اضافه کرده‌اند که ثبت نام را مخدوش کرده است. بر طبق ماده هشت و تبصره ۲ ماده ۷ قانون تشکیل سازمان مصوب مجلس شورای اسلامی اجراء مصوبات شورای مرکزی برای سازمان الزام آور است.

شورای مرکزی در جلسه مورخ۱۴۰۲/۰۴/۱۹ مصوب کره است؛ انتخابات در تاریخ ۱۴۰۲/۰۵/۲۰ توسط سازمان برگزار شود و از تاریخ ۱۴۰۲/۰۴/۲۲ ثبت نام آغاز می‌شود و‌ در موعد مقرر انتخابات برگزار‌ می‌شود.

انتظار می‌رود همگان به خصوص رسانه‌ها به قوانین مصوب مجلس شورای اسلامی که در رأس همه امورات است، احترام گذاشته و با سازمان نظام روان شناسی و مشاوره همکاری کنند.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

مهشید
United Kingdom
سلام این چه وضعیتی هست چرا به برخی ها راحت پروانه فعالیت دادید والان که نوبت ما شده قوانین رو عوض کردید تک تک ما در مقابل مسئوولیتمون در پیشگاه خداوند باید جوابگو باشیم اگر حقی رو ضایع کرده باشیم اینهمه درس خوندیم کار کردیم باید در حسرت ی پروانه فعالیت باشیم رشته مون هم مرتبط بوده چرا مجوز دادید به یکسری ها اگر ما بیسوادیم و علم نداریم پس اونها هم ندارن چرا طرحی که میدونید قابل اجرا نیست اجرا می کنید که تبعیض بشه بین اینهمه روانشناس و مشاور
United Kingdom
یکسری ها مجوز از بهزیستی گرفتن درحالیکه صلاحیت نداشتن قرار شده بود اینها رو مجوزاشون باطل کنید پس چی شد کجا رفت قول و قرار های شما هنوز این موضوع حل نکردید به یکسری ها پروانه بدون هیچ ازمون دادید و چرا الان برای ما قوانین تون تغییر کرد مگه ما چه گناهی کردیم اونا چه برتری داشتن نسبت به ما ما چه گناهی داریم که دیرتر متوجه شدیم بخدا قسم این عدالت و حق نیست در ما روانشناسا
Iran, Islamic Republic of
دیر متوجه شدی؟؟؟؟؟؟؟
به خاطر توهین‌های همسرم اعتماد به نفس ندارم
نظریه ویگوتسکی به زبان ساده
۷ شبهه غیرواقعی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و پاسخ صحیح به آن
سوگ بعد از سقط و غمی‌ بی‌پایان
نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
صعود به اورست 13 روز به طول مي انجامد، اما سقوط از آن فقط « 8 ثانيه ». ساختن روابط مدتها به طول مي انجامد اما از بين رفتن آن فقط در چند ثانيه!