با اعلام 11 شماره تلفن / آموزش و پرورش پاسخگوي شكايات مردمي است
به گزارش مركز اطلاعرساني و روابطعمومي وزارت آموزش و پرورش مديركل ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات آموزش وپرورش از اعلام آمادگي ستاد مركزي نظارت بر ثبتنام اين وزارتخانه براي پاسخگويي به اعتراضات و شكايات مردمي در اين زمينه خبر داد. به گزارش میگنا ، قاسم مستقيم گفت: والدين دانشآموزان ميتوانند در صورت مشاهده تخلف در ثبتنام فرزندان خود با ستاد مركزي نظارت بر ثبتنام وزارت آموزش و پرورش مستقر در ادارهكل ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات اين وزارتخانه تماس تلفني برقرار كنند. وي 11 شماره تلفني را كه اوليا ميتوانند با آن شكايات خود را به مسوولان ذيربط برسانند به شرح زير اعلام كرد:
82282223
82282214
82282264
82282238
82282208
82287073
82282226
82282231
82287072
82282229
82287074
82282223
82282214
82282264
82282238
82282208
82287073
82282226
82282231
82287072
82282229
82287074