جمعه ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 17 May 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۳
کد مطلب: 32803
۰

زرافشان:‌استقرار پایه نهم یک فرصت برای‌آموزش‌و‌پرورش است

علی زرافشان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد تجدید نظر اساسی در ساماندهی با توزیع مناسب منابع انسانی ضرورتی انکار پذیر است سیاست معاونت متوسطه برای بهره برداری عادلانه کافی و متخصصانه از ظرفیت موجود چیست، گفت: موضوع توزیع منصفانه نیروی انسانی در آموزش پرورش بسیار مهم است.
وی ادامه داد: موضوع نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش یک تهدید است اما با استقرار پایه نهم این موضوع تهدید به یک فرصت تبدیل شد.
زرافشان اشاره کرد: با 3 دوره شدن پایه های تحصیلی موضوع کمبود نیرو و یا مازاد بودن در آموزش و پرورش حل و ساماندهی می شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: باید اجازه داده شود جذب نیرو براساس نیاز آموزش و پرورش باشد و از دخالت عوامل بیرونی خودداری شود تا این وزارتخانه بر اساس نیاز و جنسیت از نیروها استفاده کند.
وی بیان کرد: خوشبختانه جهت گیری وزیر آموزش و پرورش نیز بر روی چگونگی گرفتن تعداد نیرو برای دانش آموزان است لذا 11 دانش آموز به ازای یک همکار معقول تر از 15 دانش آموز به ازای یک همکار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۷ شبهه غیرواقعی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و پاسخ صحیح به آن
سوگ بعد از سقط و غمی‌ بی‌پایان
نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
نبود اضطراب مسئله ساز است،کمی اضطراب ارزش انطباقی دارد و اضطراب فراوان خرابی به بار می آورد.