يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۷ تير ۱۳۹۳ / ۱۹:۱۱
کد مطلب: 25677
۰
۲

دریافت پول در مدارس را سریعاً اطلاع دهید

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری تهران، علیرضا کمره ای اظهار داشت: ثبت نام مدارس بر اساس شیوه ثبت نام مخصوص ثبت نام آغاز شده است.
وی افزود: اعضای ستاد مرکزی نظارت بر ثبت نام و شرح وظایف آنها مشخص شده است. ستادهای ثبت نام، بخشی از پروژه مهر است که ناظر به بازگشایی مدارس در ابتدای مهر خواهد بود.

فعالیت 6 گروه در قالب ستاد ثبت نام

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه در قالب 6 گروه اعضای ستاد ثبت نام که 34 نفر هستند از مناطق آموزش و پرورش بازدید می کنند، گفت: اگر خانواده ها مشکلاتی در زمینه ثبت نام پیدا کردند به ستاد نظارت بر ثبت نام در اداره کل آموزش و پرورش مراجعه کنند.

دریافت پول هنگام ثبت نام ممنوع

کمره ای در پاسخ به این پرسش که آیا مدارس دولتی مجاز هستند در هنگام ثبت نام از خانواده ها پول دریافت کنند، بیان کرد: مدارس هنگام ثبت نام مجاز به دریافت وجه نیستند و فقط در هنرستان های فنی و حرفه ای و کاردانش حدود 80 هزار تومان به صورت علی الحساب بابت هزینه کتب درسی دریافت می شود همچنین در سایر مدارس دولتی 5 هزار تومان بابت بیمه دانش آموزان دریافت می شود که در مقطع ابتدایی هزینه کتاب نیز دریافت می شود.

ثبت نام کلاس اولی ها صرفا با ارائه شناسنامه سلامت

وی ادامه داد: ثبت نام در پایه اول ابتدایی با تشکیل پایگاه های سنجش صورت می گیرد که از اول خرداد پایگاه های سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به دبستان فعال شده اند و ثبت نام کلاس اولی ها صرفا از طریق مراجعه به پایگاه های سنجش سلامت و تکمیل شناسنامه سلامت ممکن است.

ساز و کار ثبت نام دانش آموزان میان پایه

مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران افزود: ثبت نام دانش آموزان سایر پایه ها از 17 خرداد آغاز شده و تا 18 تیر ادامه دارد که برای ثبت نام دانش آموزان ورودی به هر مقطع یعنی پایه اول مقطع متوسطه اول و پایه اول مقطع متوسطه دوم حضور اولیا برای ثبت نام دانش آموز ضروری است اما برای ثبت نام در میان پایه ها نیازی به حضور اولیا و دانش آموزان نیست و ثبت نام توسط مدیر مدرسه انجام می شود.

اعلام شماره های تماس برای ثبت شکایات مردمی

کمره ای ادامه داد: چنانچه اولیا در مراحل ثبت نام با مشکلی مواجه شدند می توانند مشکلاتشان را به ستادهای ثبت نام در مناطق آموزش و پرورش منعکس کنند همچنین می توانند شکایات و مشکلات خود در زمینه ثبت نام را با شماره های تماس 55051437 و 55051355 و شماره پیامک 30008810888848 اعلام کنند.

نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

‌.....
Germany
این چ وضعشه اینجا و اخبار اعلام میکنند ک نباید پولی دریافت کنند بعد موقع ثبت نام کلی ازدانش اموز پول میخان من امسال میرم پیش دانشگاهی برا ثبت نام در مدرسه دولتی۲۰۰هزار تومن پول خاسن ک تازه خودمون کتابامونو سفارش بدیم پول کتاب رو هم جدا بدیم تازه این پولارو هم ک خرج دانش اموز نمیکنن ما حتی ی پنکه هم تو کلاسامون نداریم ی تخته درست و حسابی نداریم پس این پولا رو واسه چی میگیرن بهشونم ک میگیم تلویزیون گفته حق پول گرفتن ندارید میگن برید همون تلویزیون ثبت نام کنید
با سلام، من در منطقه نیاوران سرایدار هستم با حقوق اداره کار، 4نفر ادم داخل یه اتاق 12متری زندگی میکنیم، پسرمو ثبت نام كردم پولی نخواستن ، بعداز دو هفته شماره حساب دادن ومیگن 500هزار تومن واریز کنید،اینم از مدرسه دولتی ، میگن اگه ندین ما به بچتون بی توجهی میکنیم، سر صف اسمشو میگیم تا برای حفظ ابروشم كه شده پولو بدن
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
طوری زندگی كن كه اسمت با جسمت زیر خاك نرود