يکشنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 5 May 2024
تاریخ انتشار :
سه شنبه ۲۹ بهمن ۱۳۹۲ / ۱۵:۲۳
کد مطلب: 22394
۱

اعلام شرایط عمومی احتساب آموزش های کارمندان رسمی و پیمانی جهت دریافت گواهی نامه نوع دوم

به گزارش پانا؛بی بی عصمت سرفرازی با اعلام این خبر اظهار داشت:نیازهای آموزشی سالانه دستگاه های اجرایی استان، پیش بینی اعتبارات آموزشی دستگاه ها بر اساس سرانه آموزشی مصوب، بررسی و تائید اولیه پرونده های آموزش کارمندان جهت اخذ گواهی نامه نوع دوم و اعلام به کمیته راهبردی آموزش و توانمندسازی ستاد مرکزی دستگاه های اجرایی استان از مهمترین این وظایف به شمار می روند.

وی افزود: کمیته اجرایی آموزش و توانمندسازی استانداری البرز به ریاست معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استانداری و به دبیری مدیرکل آموزش و پژوهش و عضویت مدیران کل اداری مالی و تحول اداری و منابع انسانی و یکی از کارشناسان دفتر آموزش و پژوهش برگزار می شود.

سرفرازی در ادامه سخنان خود به بیان شرایط عمومی احتساب آموزش های کارمندان رسمی و پیمانی جهت دریافت گواهی نامه نوع دوم پرداخت و خاطر نشان کرد: شرایط عمومی احتساب آموزش های کارکنان، نحوه بررسی تائید و صدور گواهی نامه نوع دوم و مراحل گواهی نامه نوع دوم در پرتال دفتر آموزش و پژوهش استانداری موجود است.

به گفته وی گواهی نامه های مهارتی(معادل فوق دیپلم)، تخصصی (معادل لیسانس) و تخصصی- پژوهشی (معادل فوق لیسانس) از جمله عناوین گواهی نامه نوع دوم است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
توصیه‌های سازمان ملل متحد به مناسبت هفته جهانی روانشناس
بهترین نوع جدایی از روان‌درمانگر چیست؟
چطور از مردها تعریف کنیم؟
ایجاد هر خاطره جدید به مغز آسیب می‌زند!
مطالعه نشانگر عصبی بالقوه برای آسیب اجتماعی در اختلالات روانی را نشان می دهد!
۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
مردم هرگز خوشبختی خود را نمیشناسند اما خوشبختی دیگران همیشه جلو دیدگان آنهاست به داشته هاي خود عميق تَر نگاه كنيم