شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 18 May 2024
تاریخ انتشار :
شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۲ / ۰۸:۵۳
کد مطلب: 17371
۱

درآمدزایی هر اشتراک برای فیس‌بوک

درآمدزایی هر اشتراک برای فیس‌بوک
به گزارش میگنا به نقل از تسنیم، شبکه اجتماعی فیس‌بوک در سه ماهه اول سال گذشته بابت هر اشتراک 9 سنت درآمد داشت که این رقم برای سال جاری به 12 سنت رسیده است. در واقع این رقم کمتر از چیزی بود که مؤسسه آمار وال‌استریت پیش‌بینی کرده بود اما با این حساب فیس‌بوک گزارش داده که در سال جاری 219 میلیون دلار درآمد در مدت سری شده به نسبت سال گذشته که 205 میلیون دلار بود، داشته است.

این شرکت چندی پیش با تغییر استراتژی، تمرکز خود را بر روی پلت‌فرم‌های موبایل برد تا از این صنعت ارزش‌افزوده‌ای نیز عقب نماند چرا که 30 درصد از کل درآمدهای تبلیغاتی این شرکت مربوط به این بخش است در حالیکه همین آمار برای سه ماهه چهارم سال 2012 چیزی در حدود 23 درصد بود.
این شرکت در حال حاضر، ماهانه 1.11 میلیارد کاربر فعال دارد که تقریبا در حدود 665 میلیون نفر از این کاربران به عنوان فعال لقب گرفته‌اند و در تعامل با پایگاه این شبکه اجتماعی هستند که باز هم براساس آماری دقیق‌تر، 189 میلیون کاربر تنها از طریق موبایل به این شبکه متصل می‌شوند که به نسبت روال‌های گذشته رشد دو برابری را نشان می‌دهد.
اخیرا این شبکه اجتماعی، رابط جدید خانگی را با عنوان Facebook home ارائه داده که به مشترکان خود اجازه می‌دهد با تغییر ویجت‌های نمایشگر صفحه اصلی خود با نمایشگر خانگی که توسط پیغام‌گیری پوشش داده شده، جایگزین شود.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

نظریه ویگوتسکی به زبان ساده
۷ شبهه غیرواقعی درباره تعطیلی پنجشنبه ها و پاسخ صحیح به آن
سوگ بعد از سقط و غمی‌ بی‌پایان
نقش تمایز یافتگی در رضایت زناشویی
مشکلات بلوغ در پسران
پرتناقض‌ترین سن کودک کدام است؟
تاثیر مخرب تجربه آزار در دوران کودکی بر سلامت روان
اینفلوئنسرهای نوجوان چگونه بر کودکان تاثیر روانی می گذارند؟
بعضی دفترخانه‌ها با دریافت پول بیشتر،صیغه عقد را برای پسر معتاد جاری می‌کنند!
چرا فنلاند «شادترین مردم جهان» را دارد؟
علت پرحرفی کودکان؛ چطور رفتار کنیم؟
چرا در دیدارهای خانوادگی عصبی هستیم؟
در نگاه کسانی که پرواز را نمی فهمند ، هر چه بیشتر اوج بگیری کوچکتر خواهی شد.