کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

با اعلام 11 شماره تلفن / آموزش و پرورش پاسخگوي شكايات مردمي است

30 خرداد 1390 ساعت 5:33


به گزارش مركز اطلاع‌رساني و روابط‌عمومي وزارت آموزش و پرورش مديركل ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات آموزش وپرورش از اعلام آمادگي ستاد مركزي نظارت بر ثبت‌نام اين وزارتخانه براي پاسخ‌گويي به اعتراضات و شكايات مردمي در اين زمينه خبر داد. به گزارش ميگنا ، قاسم مستقيم گفت: والدين دانش‌آموزان مي‌توانند در صورت مشاهده تخلف در ثبت‌نام فرزندان خود با ستاد مركزي نظارت بر ثبت‌نام وزارت آموزش و پرورش مستقر در اداره‌كل ارزيابي عملكرد و پاسخگويي به شكايات اين وزارتخانه تماس تلفني برقرار كنند. وي 11 شماره تلفني را كه اوليا مي‌توانند با آن شكايات خود را به مسوولان ذي‌ربط برسانند به شرح زير اعلام كرد:
82282223
 82282214
 82282264
 82282238
 82282208
 
82287073
 82282226
 82282231
 82287072
 82282229
 
82287074
 


کد مطلب: 3620

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/3620/اعلام-11-شماره-تلفن-آموزش-پرورش-پاسخگوي-شكايات-مردمي

میگنا
  https://www.migna.ir