شنبه ۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - 20 Apr 2024
تاریخ انتشار :
دوشنبه ۹ شهريور ۱۳۹۴ / ۱۳:۴۳
کد مطلب: 32803
۰

زرافشان:‌استقرار پایه نهم یک فرصت برای‌آموزش‌و‌پرورش است

علی زرافشان در گفت و گو با خبرنگار آموزش و پرورش پانا، در پاسخ به این سوال که به نظر می رسد تجدید نظر اساسی در ساماندهی با توزیع مناسب منابع انسانی ضرورتی انکار پذیر است سیاست معاونت متوسطه برای بهره برداری عادلانه کافی و متخصصانه از ظرفیت موجود چیست، گفت: موضوع توزیع منصفانه نیروی انسانی در آموزش پرورش بسیار مهم است.
وی ادامه داد: موضوع نیروی انسانی در وزارت آموزش و پرورش یک تهدید است اما با استقرار پایه نهم این موضوع تهدید به یک فرصت تبدیل شد.
زرافشان اشاره کرد: با 3 دوره شدن پایه های تحصیلی موضوع کمبود نیرو و یا مازاد بودن در آموزش و پرورش حل و ساماندهی می شود.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش افزود: باید اجازه داده شود جذب نیرو براساس نیاز آموزش و پرورش باشد و از دخالت عوامل بیرونی خودداری شود تا این وزارتخانه بر اساس نیاز و جنسیت از نیروها استفاده کند.
وی بیان کرد: خوشبختانه جهت گیری وزیر آموزش و پرورش نیز بر روی چگونگی گرفتن تعداد نیرو برای دانش آموزان است لذا 11 دانش آموز به ازای یک همکار معقول تر از 15 دانش آموز به ازای یک همکار است.
نام شما

آدرس ايميل شما
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود
  • نظرات پس از تأیید مدير حداكثر ظرف 24 ساعت آينده منتشر می‌شود

۱۰ شگرد رسانه‌ای برای اثرگذاری بر باورهای مخاطب
پنج اقدامی که والدین باید در مواجهه با کودکان کابوس زده انجام دهند!
«آلیس در سرزمین عجایب»؛ اختلال روانی عجیب
سندروم مسأله با پدر / آسیب‌های بی‌مهری پدران به دختران
روانشناسی که دنیای سرمایه گذاری را ۱۸۰ درجه تغییر داد
چرا گاهی نمی‌توان بخشید و فراموش کرد؟!
مغز چطور خاطرات ماندگار می‌سازد؟
روانشناسی جمع‌آوری اشیا و یا کلکسیونر شدن
دربارۀ تاثیرات عجیب «ترس از پشیمانی»
چگونه با ذهن آگاهی حواس کودکان مان را جمع کنیم؟
تقاضا برای سلب اختیار تشخیص اختلال اسکیزوفرنی توسط روانشناسان بالینی!
چرا نباید برای جلب محبت یا عشق التماس کنیم؟
اندكي غرور به آدم كمك مي كند كه فاصله اش را حفظ كند. آلبر كامو