متهم اصلی "چاقی" بدنتان شناسایی شد!
کد مطلب: 20625
تاریخ انتشار : شنبه ۹ آذر ۱۳۹۲ ساعت ۲۲:۲۰
 
بررسی‌های جدید دانشمندان نشان می‌دهد که خواب منظم و به موقع از بروز "چاقی" و "اضافه وزن" تا حدود بسیار زیادی جلوگیری می‌کند.
به گزارش باشگاه خبرنگاران؛ پزشکان در جدیدترین مطالعات خود دریافتند افراد چاق می‌توانند بدون رژیم‌های "طاقت‌فرسا" وزن کم کنند و برای "لاغر بودن" کافی است هر شب در یک راس ساعت منظم بخوابند.
گفتنی است افرادی که ساعت خوابی منظم دارند چربی بدنشان بیشتر است. اگر خواهان وزن ایده‌آل و مناسبی هستید شب‌ها نباید بیش‌تر 5/8 ساعت و کم‌تر از 5/6 ساعت بخوابید زیرا این میزان خوابیدن "هورمون‌های" مرتبط با وزن شما را در وضعیت تعادل نگاه می‌دارد.
کلمات کليدی: چاقی ، رژیم ، لاغری ، خواب ، هورمون ، وزن ، اضافه وزن
Share/Save/Bookmark
 
 


جواد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۲-۰۹-۱۰ ۰۹:۲۵:۱۸
بسمه تعالی
اززحمات شما کمال تشکر وقدردانی را داریم مطالب همگی ارزنده وبه روز و آموزنده است
مطالب کنکوری بیشتر بگذارید . (27534)
 

سوگند به روز وقتیکه نور می گیرد و به شب وقتیکه آرام می گیرد؛ من نه تو را رها کرده ام و نه با تو دشمنی کرده ام. (سوره ضحی 1-2)