کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرخصی به کارمندان در2روز پایانی سال

10 اسفند 1390 ساعت 15:34


معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور می گوید ، کارکنان دولت می توانند روزهای شنبه و یکشنبه آخر امسال را مرخصی بگیرند .
به گزارش میگنا به نقل از شبکه خبر ، معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی رئیس جمهور می گوید ، کارکنان دولت می توانند روزهای شنبه و یکشنبه آخر امسال را مرخصی بگیرند .
به گفته فروزنده ، با توجه به تقارن روزهای شنبه و یکشنبه 27 و 28 اسفند با تعطیلات عید و تعطیلی 29 اسفند ، دولت تصمیم گرفت اداره ها و سازمان ها دو روز یادشده را به کارکنان متقاضی ، مرخصی بدهند .


برنامه ریزی برای افزایش جمعیت


فروزنده در ادامه گفت: با توجه به مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره نرخ رشد جمعیت ، قرار شد کمیسیون اجتماعی در این خصوص برنامه ریزی کند و سیاست هایی را برای افزایش نرخ رشد جمعیت پی گیری کند.

دورکاری و کار نیمه وقت برای بانوان

فروزنده همچنین افزود : با توجه به قانون اشتغال نیمه وقت بانوان ، دستگاه ها مقدماتی فراهم کنند که بانوانی که تمایل دارند از تسهیلات اشتغال نیمه وقت و دورکاری استفاده کنند .
وی ادامه داد : همچنین دولت تصویب کرد در شهرستان ها به بانوان دارای کودکان زیر هفت سال ، اجازه داده شود به شرط جبران کسر ساعات کار در روزهای دیگر ، روزهای پنجشنبه را دورکاری یا تعطیل کنند .


کد مطلب: 9345

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/9345/مرخصی-کارمندان-در2روز-پایانی-سال

میگنا
  https://www.migna.ir