کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتقال فرهنگیان به شهر تهران در سال 91 ممنوع است

7 اسفند 1390 ساعت 16:37



بر اساس دستورالعمل وزارت آموزش و پرورش، انتقال فرهنگیان به شهر تهران در سال 91 ممنوع است.

به گزارش فارس ، در دستورالعمل نیروهای رسمی و پیمانی آموزش و پرورش برای سال تحصیلی 92-91 که از سوی معاونت توسعه مدیریت و پشتیبانی این وزارتخانه به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های سراسر کشور ابلاغ شده، آمده است: به منظور کیفیت بخشی به امر ساماندهی و استفاده بهینه از نیروی انسانی موجود در مناطق آموزش و پرورش، دستورالعمل نقل و انتقال نیروهای رسمی و پیمانی شاغل در واحدهای آموزشی، متقاضی انتقال درون یا برون استانی به ادارات کل آموزش و پرورش استان‌های کشور تفویض شده است؛ بنابراین مقتضی است با رعایت دقیق شرایط و ضوابط اعلام شده و مطابق جدول زمانبندی، درخواست متقاضیان انتقال البته مشروط به عدم نیاز واقعی مبداء و نیاز مقصد با اولویت رسیدگی به درخواست ایثارگران، مورد بررسی قرار گیرد و با انتقال افرادی که با تقاضای آنان موافقت شده همکاری لازم صورت گیرد.

برخی از شرایط و مقررات درج شده در این بخشنامه برای نقل و انتقال، داشتن حداقل 5 سال سابقه خدمت در آموزش و پرورش تا پایان شهریور ماه سال 91 ،‌ عدم تعهد خدمت به منطقه مبدأ است.

تمام حقوق و مزایای مستمر و غیر مستمر منتقل‌شدگان باید از تاریخ اول مهر ماه سال 91 از محل اعتبارات ادارات کل آموزش و پرورش مقصد پرداخت شود.

به گزارش مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، انتقال نیرو به شهر تهران ممنوع است.

درخواست انتقال فرهنگیان به دلیل ادامه تحصیل در مقاطع بالاتر و همسر فرهنگی آنان (در صورت زوجین فرهنگی) با داشتن حداقل 3 سال سابقه خدمت به صورت موقت بررسی می‌شود.

باید شرایط و تمهیدات به نحوی فراهم شود تا ضمن عدم مراجعه متقاضیان به واحدهای ستادی، تمام مراحل انتقال، تعیین نهایی متقاضیان انتقال دائم و ساماندهی تا تاریخ پایان مردادماه سال91 به پایان رسد و مسئولیت نظارت برحسن اجرای این دستورالعمل و پاسخگویی به متقاضیان با توجه به تفویض اختیار کامل بر عهده مدیران کل آموزش و پرورش استان‌هاست.


کد مطلب: 9249

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/9249/انتقال-فرهنگیان-شهر-تهران-سال-91-ممنوع

میگنا
  https://www.migna.ir