کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کمیته آموزش و پرورش مجلس عملکرد معاونت پرورشی را بررسی می‌کند

27 دی 1390 ساعت 17:47



کمیته آموزش و پرورش مجلس در نظر دارد عملکرد معاونت پرورشی وزارت آموزش و پرورش را از زمان احیاء تا کنون بررسی کند.

علی کریمی فیروزجایی، رئیس کمیته آموزش و پرورش کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس در گفت‌وگو با فارس اظهار داشت: به منظور بررسی مباحث تربیتی وزارت آموزش و پرورش و نحوه اجرای قانون احیاء معاونت پرورشی، جلسه‌ای با حضور معاون پرورشی وزیر آموزش و پرورش در کمیته آموزش و پرورش مجلس برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: در مسیر اجرایی شدن قانون احیاء معاونت پرورشی و تحقق اهداف مترتب بر آن، موانع و چالش‌هایی وجود دارد که بخشی از آن به مسائل سخت‌افزاری و بخشی به مسائل نرم‌افزاری مربوط است.

کریمی درباره موانع سخت‌افزاری اجرایی شدن قانون احیاء معاونت پرورشی گفت: مواردی مانند فضاهای پرورشی، فرهنگی و اردویی، بودجه، اعتبارات و استخدام نیروی انسانی از جمله موانع سخت‌افزاری است.

وی با بیان اینکه برای احیاء معاونت پرورش باید اتاق فکری باشد تا مربیان پرورشی کشور را تغذیه کند، اضافه کرد: باید مربیان پرورشی را توانمند کنیم و اطلاعات و بسته‌های تربیتی لازم در اختیار آنها قرار گیرد تا مأموریت خود را در مدارس کشور انجام دهند.

رئیس کمیته آموزش و پرورش افزود: این جلسه به زودی برگزار می‌شود تا نمایندگان مجلس در جریان برنامه‌های معاونت پرورشی، فعالیت‌ها، مسائل و مشکلات آن قرار گیرند.


 


کد مطلب: 8041

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/8041/کمیته-آموزش-پرورش-مجلس-عملکرد-معاونت-پرورشی-بررسی-می-کند

میگنا
  https://www.migna.ir