کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دانشجو از چهارشنبه رسماً سکان دانشگاه آزاد را در دست می‌گیرد

25 دی 1390 ساعت 19:52



اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی در جلسه روز سه‌شنبه این هفته شورا درباره تأئید یا عدم تأئید فرهاد دانشجو به عنوان رئیس دانشگاه آزاد رأی‌گیری می‌کنند.

یک منبع آگاه در گفت‌و‌گو با فارس، با اعلام این خبر گفت: جلسه شورای عالی انقلاب فرهنگی با حضور تمامی اعضا طبق روال هر سه‌شنبه در تاریخ 27 دی در محل دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی برگزار می‌شود که یکی از دستورات این جلسه بررسی تائید رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد است که از سوی هیئت امنای دانشگاه آزاد انتخاب شده است.

براساس این گزارش، فرهاد دانشجو در دومین جلسه هیئت امنای دانشگاه آزاد که روز چهارشنبه 21 دی در محل دفتر هیئت امنای دانشگاه آزاد برگزار شد با رأی 5 عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد یعنی با اکثریت آرا به عنوان رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد انتخاب شد.

طبق اساسنامه دانشگاه آزاد رئیس پیشنهادی دانشگاه آزاد که از سوی هیئت امنای این دانشگاه انتخاب می‌شود باید در صحن شورای عالی انقلاب فرهنگی نیز به تائید اعضای این شورا برسد که اعضای شورای عالی انقلاب فرهنگی روز سه‌شنبه 27 دی نسبت به تائید یا عدم تائید فرهاد دانشجو به عنوان رئیس دانشگاه آزاد رأی‌گیری خواهند کرد.

در صورت تائید فرهاد دانشجو به عنوان رئیس دانشگاه آزاد از سوی شورای عالی انقلاب فرهنگی وی به عنوان رئیس قانونی این دانشگاه فعالیت خود را آغاز خواهد کرد .



کد مطلب: 8000

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/8000/دانشجو-چهارشنبه-رسما-سکان-دانشگاه-آزاد-دست-می-گیرد

میگنا
  https://www.migna.ir