کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

کاری نیکو از مهدی نیکوکار رتبه یک گروه علوم انسانی

میتوان در مسیر ناملایمات بجای قربانی شدن قهرمان شد .

26 مرداد 1402 ساعت 8:23

مهدی نیکوکار همانند قطب نمایی برای همه دانش آموزان ایران عزیز بویژه دانش آموزان و فرزندان عزیز این آب و خاک که درمناطق محروم و کمتر برخودار این آب و خاک هستند الهام بخش خواهد بود.


رتبه نخست رشته علوم انسانی آزمون سراسری ۱۴۰۲ می‌گوید:  اهل روستا هستم؛ پدر و مادرم تا راهنمایی درس خوانده‌اند روزانه ۱۰ ساعت درس خواندم؛ رشته حقوق دانشگاه تهران می‌روم و کلاس کنکور نرفتم.

نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲ گفت: دانش آموزان مراقب مافیای کنکور باشند چرا که هدف آنها فقط کسب سود شخصی است و نتیجه آزمون برای آنها مهم نیست.

مهدی نیکوکار همانند قطب نمایی برای همه دانش آموزان ایران عزیز بویژه دانش آموزان و فرزندان عزیز این آب و خاک  که در مناطق محروم و کمتر برخودار این آب و خاک هستند الهام بخش خواهد بود.

در این رشته دانش آموز تهرانی رتبه دوم و سوم را کسب کردند.


رتبه یک کنکور علوم انسانی 1402 در گفتگو با همشهری آنلاین اظهار کرد: اهل روستای رویین در ۲۶ کیلومتری شمال شهر اسفراین و ۵۲ کیلومتری جنوب شرقی شهر بجنورد هستم که ۶ سال از تحصیلم را در این روستا و مابقی را نیز در شهر اسفراین گذراندم.

وی عنوان کرد: پدر و مادرم تا مقطع راهنمایی تحصیل کرده اند و پدرم کارگر ساده است.


نفر اول کنکور سراسری علوم انسانی ۱۴۰۲، مهمترین عامل موفقیت خود را پشتکار و استمرار در اجرای برنامه‌های درسی دانست و بیان کرد: اگر هدف داشته باشیم و در راستای رسیدن به آن برنامه‌ریزی کنیم قطعا به آن خواهیم رسید.

وی دلایل دیگر موفقیت خود را خانواده، آرامش زندگی، تلاش معلمان، برنامه ریزی و مطالعه روزانه هشت تا ۱۰ ساعت بیان کرد.


«مهدی نیکوکار» اهل اسفراین خراسان شمالی و دانش آموز دبیرستان تیزهوشان شهید بهشتی این شهر در المپیاد ادبی امسال نیز مدال طلا کسب کرده است.

رتبه نخست رشته علوم انسانی آزمون سراسری ۱۴۰۲ همچنین  خاطرنشان کرد: کلاس‌های مختلف کنکور تضمینی برای موفقیت در این آزمون علمی و قبول شدن در رشته های دلخواه دانشگاهی نیست بلکه مطالعه منظم، مستمر و هدفمند در کنار آمادگی روحی و ذهنی بالا شرط موفقیت است.

وی با اشاره به اینکه فرزند چهارم خانواده و از یک خانواده متوسط است تصریح کرد: در نظر دارم در رشته حقوق دانشگاه تهران ادامه تحصیل دهم چرا که هم علاقه به این رشته دارم و هم آینده شغلی مطلوبی دارد.

نیکوکار بیان کرد: متاسفانه مافیای کنکور با تهیه کلیپ و تولید بسته های آموزشی بی محتوا تنها وقت داوطلبان کنکور را می گیرند و به فکر سود شخصی هستند.

وی ادامه داد: از هیچ کلاس کنکوری استفاده نکرده‌ام و تنها در آزمون‌های آزمایشی برای ارزیابی سطح خود استفاده کردم که کاملا هدفمند و با برنامه‌ریزی بوده است.

امسال ۱۳ هزار و ۶۰۰ داوطلب در آزمون سراسری دانشگاه ها و مراکز آموزش عالی در استان با یکدیگر رقابت کردند که از این تعداد هشت هزار و ۳۴۶ نفر زن و مابقی مرد بودند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری اسفراین در ۶۰ کیلومتری جنوب شرقی بجنورد قرار دارد. خراسان شمالی با یک میلیون نفر در شمالشرق کشور واقع است.
 

تبریک ویژه به مهدی نیکوکار
هیات تحریره و مجموعه عوامل اجرایی و فنی میگنا رسانه سلامت روان ایران با عرض تبریک این موفقیت بزرگ خدمت جناب آقای مهدی نیکوکار و خانواده محترم و جامعه فرهنگیان و تمامی معلمان الهام بخش در سراسر کشور این مطلب را مورد تاکید قرار میگیرد که همراهی استعداد و اشتیاق به همراه عنایت و استعانت از خداوند منان به تمامی دوران بخصوص در آزمون‌ها و موفقیت‌های تحصیلی کارگشا خواهد بود.

موفقیت مهدی نیکوکار یکبار دیگر نشان داد که در آشفته بازار نابرابری های آموزشی با توانایی و تاب آوری میتوان سرنوشت بهتری را رقم زد تاب آوری تحصیلی میتواند همگی دانش آموزان و دانش آموزان را از فراز و فرودهای مسیرهای ناهموار مدرسه و دانشگاه بسلامت به سرمنزل مقصود برساند.

تاب آوری یاد آور این نکته است که می‌توان در مسیر ناملایمات بجای قربانی شدن قهرمان شد .

مهدی نیکوکار وجود نازنین شما همانند قطب نمایی برای همه دانش آموزان ایران عزیز بویژه دانش آموزان و فرزندان عزیز این آب و خاک  که در مناطق محروم و کمتر برخودار این آب و خاک  زندگی میکنند الهام بخش خواهد بود.

کار نیکوی شما همانند فانوس دریایی میتواند مسافران آشفته دریای فقر و محرومیت را به ساحل تحصیلات عالیه دانشگاهی برساند . بخاطر خواهیم سپرد که مهدی نیکوکار قطب نمای ما در ورود به دانشگاه خواهد بود.
 


کد مطلب: 62580

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/62580/کاری-نیکو-مهدی-نیکوکار-رتبه-یک-گروه-علوم-انسانی

میگنا
  https://www.migna.ir