کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

فراخوان رویداد محتوای کودک توسط مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی

18 اسفند 1400 ساعت 15:27

عضو شورای سیاستگذاری دومین رویداد کودک و
و دبیر علمی رویداد کودک گفت: رویداد محتوای کودک توسط مرکز نوآوری علوم انسانی و اجتماعی و مرکز نوآوری علوم تربیتی دانشگاه شهید بهشتی بزودی برگزار می شود.


دکتر علی اصغر سعدآبادی افزود: رویداد محتوای کودک با همکاری پارک علم و فناوری دانشگاه شهید بهشتی از بهمن ماه سال جاری آغاز و علاقه‌مندان برای حضور در این رویداد تا 25 اسفند ماه فرصت دارند ایده های خود را در سایت مرکز رشد به نشانی roshd.sbu.ac.ir/event_koodak بارگزاری نمایند.


عضو شورای سیاستگذاری دومین رویداد کودک و و دبیر علمی رویداد کودک با اشاره به اینکه تمرکز سنى اين رويداد، بر روی کودکان یک تا دوازده سال است افزود: حوزه های پیشنهادی این رویداد شامل بازی های فیزیکی و دیجیتالی، داستان سرایی، محتواهای تعاملی، تصویرسازی کتاب و محتوای کودک، پلتفرم‌های نوین کتاب کودک، نوآوری‌های فرهنگی در کتابهای کودکان، محصولات و خدمات نوآورانه در حوزه کودک، اپلیکیشن ها و فناوری های نوین (واقعیت افزوده و واقعیت مجازی) در حوزه محتوای کودک می باشد.


سعدآبادی گفت: از همه تیم ها و فعالان استارت آپی و شرکت‌های دانش بنیان فعال در این حوزه دعوت می شود تا ایده‌های خود را در سامانه رشد ثبت نمایند.

حامیان علمی رویداد محتوای کودک و دغدغه مندانه بر این باورند که با غنی کردن و به روز نمودن محتوای کودک، با استفاده از خلاقیت و ظرفیت‌های فناورانه و نوآورانه، می توان برای تربیت نسلی ارزش آفرین اقدام نمود.

 
 
 


کد مطلب: 57968

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/57968/فراخوان-رویداد-محتوای-کودک-توسط-مرکز-نوآوری-علوم-انسانی-اجتماعی

میگنا
  https://www.migna.ir