کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مسئول مرکز مشاوره جامع دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل:

درمانگاه تخصصی روانشناسی دانشگاه آزاد اردبیل راه اندازی می‌شود

ایسکانیوز , 28 آذر 1398 ساعت 6:20

مسئول مرکز مشاوره جامع دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل از ارائه خدمات مشاوره متنوع کم نظیر در این مرکز خبر داد.


میگنا: وکیل نظری مسئول مرکز مشاوره جامع دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل گفت: این مرکز با توجه به ظرفیت‌های موجود در دانشگاه راه اندازی شده است و وظیفه اصلی آن ارائه خدمات متنوع مشاوره در خصوص روانشناسی،‌وسواس، تحصیل، کسب و کار، کارآفرینی، مذهبی، ورزشی و همچنین برگزاری سمینارها و کارگاه های آموزشی است.

عضو هیئت علمی دانشگاه آزاد اردبیل افزود: جامع بودن این مرکز مهم ترین وجه تمایز آن با سایر مراکز مشابه است به طوری که 12 متخصص در حوزه های مختلف در کنار کادر اجرایی مجرب و طبق برنامه تدوین شده مشاوره های لازم را با حداقل هزینه به دانشجویان و عموم مردم عرضه می‌کنند.

نظری ادامه داد: با توجه به اینکه در این مرکز خدمات آموزشی به دانشجویان رشته روانشناسی نیز انجام می‌شود لذا جهت انجام خدمات تخصصی نظیر آزمایش‌ها و آزمون‌های مختلف، دانشجویان مقطع دکترا نیز بکار گرفته شده و علاوه بر اینها برخی فعالیت‌های پژوهشی در زمینه سلامت روانشناختی آسیب‌های اجتماعی و غربالگری، پایش سلامت نیز در مرکز جامع مشاوره انجام می شود.

معاون اسبق امور اجتماعی سازمان بهزیستی اردبیل خاطرنشان کرد: برای رسیدن به مرحله درآمدزایی باید در بحث شناساندن مرکز به مردم تلاش های بیشتری صورت گیرد. به همین منظور و برای معرفی مرکز، سمینارهای علمی در سطوح مختلف برگزار شده است که در نتیجه آن تعداد مراجعه کنندگان رو به افزایش است و در آینده نزدیک نیز برنامه را از طریق صدا و سیما برگزار خواهیم کرد.

وی در خصوص انتقادهای وارده به این مرکز گفت: مهمترین انتقادی که به این مرکز عنوان می‌شد بحث نظم کاری در مجموعه بود که با تقویت کادر اجرایی و افزایش تعداد مشاورین این مسئله تا حدود زیادی رفع شده است. انتقاد بعدی در خصوص خدمات غیر حضوری است که با راه اندازی پایگاه و رزرو اینترنتی بسیاری از این مشکلات تا حدودی رفع خواهد شد.

نظری افزود: در مرحله اول با ۳۰ درصد ظرفیت در حال ارائه مشاوره هستیم و امیدواریم تا پایان سال این خدمات به ۶۰ درصد افزایش پیدا کند و در مراحل بعدی درمانگاه تخصصی روانشناسی دانشگاه آزاد اسلامی اردبیل راه اندازی شود تا از مرحله مشاوره به مرحله درمان برسیم.


کد مطلب: 49163

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/49163/درمانگاه-تخصصی-روانشناسی-دانشگاه-آزاد-اردبیل-راه-اندازی-می-شود

میگنا
  https://www.migna.ir