کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

اعزام ۱۲ اکیپ روان شناسی برای کمک به آسیب دیدگان سیلاب شیراز

باشگاه خبرنگاران , 11 فروردين 1398 ساعت 10:25

معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز از اعزام ۱۲ اکیپ روان شناسی برای کمک و حایت روانی از مصدومان و خانواده های آسیب دیده در حادثه سیلاب امروز شیراز خبر داد.


ميگنا: دكتر عبدالرسول همتی معاون بهداشت دانشگاه علوم پزشکی شیراز با مهم برشمردن حمایت روانی از آسیب دیدگان بحران ها و بلایای طبیعی برای کاهش حجم آسیب ها، گفت: در همین راستا دانشگاه علوم پزشکی شیراز از لحظات ابتدایی حادثه، با تشکیل کارگروه ویژه، کار خدمات رسانی به مصدومان و بازماندگان آنان را آغاز کرد.

او افزود: ضمن اعزام تیم هایی به کمپ های اسکان مسافران شامل پزشک، پرستار و کارشناس پرستاری، ۱۲ تیم روان شناسی، به بیمارستان ‌ها و کمپ‌ های اسکان مسافران اعزام شده اند.

معاون بهداشت دانشگاه گفت: این تیم ها شامل هشت تیم اعزامی به بیمارستان ها و چهار تیم اعزامی به کمپ های اسکان مسافران، برای حمایت روانی از خانواده‌های بازماندگان هستند.

دکتر همتی همچنین بر سلامت آب های شرب شهری تاکید کرد و از اعزام دو تیم تیم کارشناسان سلامت محیط برای نمونه گیری از آب شیراز خبر داد.

او یادآور شد: آب آشامیدنی شیراز، حتی در محل حادثه فاقد هرگونه باکتری و بیماری و آلودگی است و در صورت مشاهده هرگونه آلودگی، از طرف مراجع رسمی به مردم اطلاع رسانی می شود.


کد مطلب: 46847

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/46847/اعزام-۱۲-اکیپ-روان-شناسی-کمک-آسیب-دیدگان-سیلاب-شیراز

میگنا
  https://www.migna.ir