کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات انتقال موقت معلمان برای سال تحصیلی آینده

29 شهريور 1395 ساعت 11:48

مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش گفت: انتقال دائم و موقت به فرهنگیان انجام شده لذا اجرای مجدد آن در روزهای پایانی امکان‌پذیر نیست.


حسن حسینی مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش در گفت وگو با باشگاه خبرنگاران؛ پیرامون انتقالی موقت معلمان و چگونگی اجرای آن برای سال تحصیلی پیش رو گفت: امسال انتقال در یک مرحله انجام شده است و قریب به 20 هزار فرهنگی در یک مرحله این فرآیند را پشت سر گذاشتند.

وی ادامه داد:‌ همانطور که در اردیبهشت ماه شرایط انتقال موقت و دائم برای متقاضیان اعلام شده بود لذا امسال تمامی انتقال ها در یک مرحله به انجام رسیده است.

حسینی عنوان کرد: سال‌های گذشته با توجه به اینکه نتیجه نقل و انتقال خرداد یا تیر ماه اعلام میشد لذا انتقال موقتی در شهریور ماه برای معلمان وجود داشت اما امسال با توجه به یک مرحله‌ای بودن این فرآیند و اعلام نتایج انتقالی در نیمه دوم شهریور ماه هیچگونه انتقال موقت دیگری انجام نمی‌شود.

مدیر کل امور اداری و تشکیلاتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه اکنون در آستانه بازگشایی مدارس قرار داریم و ساماندهی نیروها انجام شده است گفت:‌ فرهنگیان با توجه به اینکه اولویت اصلی آنها حضور در کلاس‌های درس بوده لذا با توجه به شرایط تعیین شده در فرآیند نقل و انتقال و اعلام انتقال موقت زودتر از سال‌های گذشته باید در محل‌های خدمتی که برای آنها در نظر گرفته شده به فعالیت بپردازد.


کد مطلب: 38480

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/38480/جزئیات-انتقال-موقت-معلمان-سال-تحصیلی-آینده

میگنا
  https://www.migna.ir