کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

تصاوير/ مراسم تقدیر از برگزیدگان جشنواره دانشجوی نمونه

2 مرداد 1395 ساعت 9:46

مراسم تقدیر از برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره دانشجوی نمونه بعد از ظهر روز چهارشنبه با حضور اسحاق جهانگیری معاون اول رییس جمهور و وزير بهداشت در سالن شهید بهشتی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.


مراسم تقدیر از برگزیدگان بیست و چهارمین جشنواره دانشجوی نمونه کشور با حضور معاون اول رییس جمهوری، وزرای بهداشت و علوم و همچنین جمعی از روسا و معاونین دانشگاه های کشور برگزار شد. به گزارش وبدا، در این مراسم از 40 دانشجوی نمونه کشوری که 13 نفر از آنها از دانشگاه های علوم پزشکی بودند، تقدیر شد.
روند انتخاب این دانشجویان در دو مرحله انجام شده و در مرحله اول دو هزار و 248 دانشجوی نمونه در دانشگاه ها انتخاب شدند که در نهایت از 25 دانشجوی آقا و 15 دانشجوی خانم تقدیر شد. دانشجویان نمونه کشوری از 17 دانشگاه وزارت علوم، دو دانشگاه فرهنگیان و 8 دانشگاه علوم پزشکی هستند.

در بین دانشگاه های علوم پزشکی کشور تبریز 4 نفر، یزد و تهران 2 نفر و دانشگاه های علوم پزشکی تربیت مدرس، شهید بهشتی، شیراز، کرمانشاه و جهرم نیز هر کدام یک نفر برگزیده شدند.
گفتنی است علاوه بر امتیازات معنوی، برای دانشجویان دوره های کارشناسی و ارشد، پاداش نقدی و برای دانشجویان مقطع دکترا فرصت مطالعاتی 6 تا 9 ماهه در نظر گرفته شده است.


-

-

-

-

-

-

-

-



-

-


کد مطلب: 37725

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/37725/تصاوير-مراسم-تقدیر-برگزیدگان-جشنواره-دانشجوی-نمونه

میگنا
  https://www.migna.ir