کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

در نخستین روز سمپوزیوم مغز و اعصاب چه گذشت؟

باشگاه خبرنگاران migna.ir , 30 فروردين 1395 ساعت 11:10

بزرگترین رویداد علمی کشور با حضور بیش از 1500 دانشمند و جراح مغز و اعصاب داخل و خارج از کشور آغاز به کار کرد.


دکتر علیرضا دلیری معاون توسعه و مدیریت منابع معاونت علمی ریاست جمهوری و دبیر اجرایی پنجمین سمپوزیم فدراسیون جهانی انجمن های جراحان مغز و اعصاب که برای اولین بار در ایران برگزار شد در گفت و گو با شرکت کنندگان خارجی حاضر در نخستین روز کنگره از میزان بالای رضایت افراد شرکت کننده حاضر خبر داد. 
 
وی با حضور در جمع شرکت کنندگان و گفت و گو با آنها از نحوه رضایت آنان از چگونگی روند برگزاری سمپوزیوم و ارائه مطلب برای بهتر برگزار کردن این مراسم از نظرات آنها مطلع شد. 
 
در نخستین روز سمپوزیوم مغز و اعصاب چه گذشت؟
 
شرکت کننده ای با اظهار تشکر از روند ثبت نام و برگزاری این مراسم بیان کرد: از دوستان صمیمی پروفسور هستم و مراسم در روز ابتدایی بسیار خوب بود.
 
در این میان مهمانان شرکت کننده در پنجمین سمپوزیوم با قدردانی از مسئولین اجرایی برگزاری این مراسم اظهار داشتند که برنامه خیلی کامل و عالی است و از بهترین برنامه های برگزار شده تاکنون می باشد.
 
شرکت کننده ای از کشور آفریقای جنوبی در خصوص کیفیت برگزاری مراسم اظهار کرد: نکته ای در این زمینه ندارم و برنامه خیلی کامل و از نظر بین المللی عالی است که به مسئولان برگزاری این مراسم تبریک می گویم. 
 
در نخستین روز سمپوزیوم مغز و اعصاب چه گذشت؟
 
مهمانی در این مراسم که در کنگره های قبلی نیز شرکت کرده بود، در خصوص نحوه برگزاری سمپوزیوم جراحی اعصاب ایران اظهار داشت: تمامی مراحل اجرایی این مراسم برای وی بسیار شگفت آور بوده و در مقایسه با کنگره های قبلی از امکانات و نظم بیشتری برخوردار بوده است. 
 
وی با تشکر از پروفسور مجید سمیعی برای اجرای این سمپوزیوم در سطح بسیار بالا ادامه داد: یکی از ویژگی های این کنگره ها حضور جوانان برای کسب تجربه و مهارت های بیشتر از برترین ها در رشته مغز و اعصاب است.  
 
افتتاحیه رسمی پنجمین سمپوزیوم جراحان مغز و اعصاب با حضور رئیس جمهور، وزیر علوم، پروفسور مجید سمیعی و دیگر دعوت شدگان در سالن همایش های بین المللی برج میلاد برگزار شد.
 
در حاشیه روز نخست آغاز به کار بزرگترین رویداد علمی کشور خیابانی در نزدیکی محل برگزاری مراسم و استقرار هتل مهمانان برای تسهیل در رفت و آمد آنان با حضور شهرداری منطقه 2 افتتاح شد.
 
یادآور می شود پنجمین سمپوزیوم فدراسیون جهانی انجمن های مغز و اعصاب از تاریخ 29 فروردین لغایت 3 اردیبهشت با حضور چهره های برتر و دانشمندان سراسر دنیا در هتل اسپیناس پالاس برگزار می شود.


کد مطلب: 36617

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/36617/نخستین-روز-سمپوزیوم-مغز-اعصاب-گذشت

میگنا
  https://www.migna.ir