کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

بازديد از بيماران رواني بي‌ارتباط با فعاليت دخترم نبود+تصاوير

خبرگزاری دانشجو , 29 مهر 1394 ساعت 18:26

به گزارش روابط عمومی مرکز، در روز سه‌شنبه بیست و هشتم مهرماه 94 ساعت 12، دکتر قاضی زاده هاشمی، وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به همراه دکتر حاجی میراسماعیل، رییس دانشگاه علوم پزشکی ایران، دکتر ناصری‌پور، رییس دانشکده پزشکی، دکتر پایدار، معاون درمان، دکتر مبارکی، معاون توسعه دانشگاه و هیات همراه از بیمارستان روانپزشکی ایران بازدید بعمل آوردند. ایشان ابتدا از بخش‌های بستری بیمارستان بازدید کردند. سپس در نشستی با پزشکان، دستیاران و کارکنان بیمارستان، با آنان به گفتگو پرداختند و در جریان مشکلاتشان قرار گرفتند. با توجه به تک تخصصی و خارج از شهر بودن این مرکز، مشکلاتی از جمله وجود ساختمان‌های فرسوده و غیر استاندارد، نیاز به اصلاح و تکمیل زیرساخت‌های مرکز، مشکلات پرسنلی شامل کمبود نیرو و پرداخت‌های ناکافی و نامتناسب برای کارکنان و دستیاران مطرح شد.


وزیر بهداشت حضور در بیمارستان روانپزشکی ایران و ملاقات بیماران روانی را بی‌ارتباط با فعالیت دخترش در این مرکز ندانست و گفت: تاکنون بیشترین بازدید های من از مراکز درمانی مربوط به مراکز روانپزشکی بوده است.
دکتر هاشمی پس از بازدید از بیمارستان روانپزشکی ایران در جمع خبرنگاران در پاسخ به این سئوال که آیا مشکلات این بیماستان را در بازدید امروز متوجه شدید یا قبلا با توجه به فعالیت دخترتان در این بیمارستان در جریان مسائل آن بوده اید گفت: نمی توانم بگویم این بازدید بی ارتباط با این هست که یکی از شاگردان این مرکز در خانه ما سال ها زندگی کرده و البته خودش الان تشکیل خانواده داده است.

وی افزود: ولی واقعیت این است که من به این رشته بسیار علاقه مندم و فکر می کنم خیلی مشکل دارند؛ در این حوزه حتما باید بیماریابی انجام شود. وزیر بهداشت گفت: باید حتما مراکز مجهزی دائر شود و این یکی از مشکلات عمده کشور در حوزه سلامت است.
هاشمی افزود: راجع به اینجا خیلی کم شنیدم؛ یعنی در خانه هم صحبت نشده بود، ولی فکر کنم بیشترین بازدید را از نظر رشته‌ای از مراکز روانپزشکی داشته ام، سال تحویل را نیز در یک مرکز مهم روانپزشکی کشور در مشهد مقدس سپری کردیم.
وی تاکید کرد: بازدید من از این مرکز بی ارتباط با فعالیت دخترم نبود، ولی بیشتر خود مریض ها انگیزه حضور من در اینجا بودند، بیماران این حوزه متاسفانه بی پناه هستند و مشکل دارند.


منبع عكس ها


کد مطلب: 33580

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/33580/بازديد-بيماران-رواني-بي-ارتباط-فعاليت-دخترم-نبود-تصاوير

میگنا
  https://www.migna.ir