کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

جزئیات افزایش حق فنی شاغلان دانشگاه آزاد اعلام شد

خبرگزاری مهر , 12 مهر 1394 ساعت 9:40

جزییات افزایش حق فنی شاغلین حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه آزاد اسلامی، طی بخشنامه ای اعلام شد.


در این بخشنامه آمده است: بنا بر تصمیمات اخذ شده، نحوه محاسبه و پرداخت حق فنی آن دسته از کارکنانی که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات واحدهای دانشگاهی و مراکز آموزشی و ستادی استان ها که به صورت تمام وقت در رسته فنی و مهندسی و فرابری داده ها اشتغال به کار دارند و از کارآیی بالا و مطلوبی برخودار هستند، در صورت وجود اعتبار و رعایت دقیق سایر مقررات جاری دانشگاه به شرح زیر تعیین می شود.

الف) دارندگان مدرک تحصیلی کاردانی فنی در رشته های کامپیوتر، فناوری اطلاعات و برق که تصدی یکی از پست های مرتبط با مدرک تحصیلی را عهده دار باشند:

-تا مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال با موافقت رییس واحد یا مرکز دانشگاهی.

-از مبلغ یک میلیون و ۱۰۰ هزار ریال تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به پیشنهاد رییس واحد و موافقت دبیر هیات امنای استانی.

-از مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا مبلغ ۲ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به پیشنهاد رییس واحد و تایید دبیر هیات امنای استانی و نیز موافقت مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه.

ب) دارندگان مدرک تحصیلی کارشناسی در رشته های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، مهندسی برق، ریاضی کاربردی و آمار که تصدی یکی از پست های مرتبط با مدرک تحصیلی را عهده دار باشند:

-تا مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال با موافقت رییس واحد یا مرکز دانشگاهی.

-از مبلغ یک میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال به پیشنهاد رییس واحد و موافقت دبیر هیات امنای استانی.

-از مبلغ دو میلیون و ۵۰۰ هزار ریال تا مبلغ ۵ میلیون ریال به پیشنهاد رییس واحد و تایید دبیر هیات امنای استانی و موافق مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه.

پ)دارندگان مدرک تحصیلی فوق لیسانس و بالاتر در رشته های مهندسی کامپیوتر، فناوری اطلاعات، مهندسی برق، ریاضی کاربردی و آمار که تصدی یکی از پست های مرتبط با مدرک تحصیلی را عهده دار باشند:

-تا مبلغ ۲ میلیون ریال با موافقت رییس واحد دانشگاهی.

-از مبلغ ۲ میلیون ریال تا ۴ میلیون ریال به پیشنهاد رییس واحد و تایید دبیر هیات امنای استانی و نیز موافقت مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه.

-از مبلغ ۴ میلیون ریال تا مبلغ ۷ میلیون ریال به پیشنهاد رییس واحد و تایید دبیر هیات امنای استانی و نیز موافقت مدیر کل فناوری اطلاعات و ارتباطات دانشگاه.


کد مطلب: 33304

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/33304/جزئیات-افزایش-حق-فنی-شاغلان-دانشگاه-آزاد-اعلام

میگنا
  https://www.migna.ir