کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

رئیس کمیسیون آموزش مجلس در گفت‌و‌گو با فارس خبر داد

اعلام زمان ثبت‌نام ‌و جزئيات آزمون استخدامی آموزش و پرورش

خبرگزاری فارس , 5 مرداد 1394 ساعت 21:28

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی جزئیات جدیدی از آزمون استخدامی آموزش و پرورش را اعلام کرد.


رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با بیان اینکه ثبت‌نام آزمون استخدامی آموزش و پرورش ۱۱ تا ۱۷ مرداد انجام می‌شود، گفت: آزمون استخدامی روز ۲۷ شهریور برگزار می‌شود.

محمدمهدی زاهدی رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس گفت: مقرر شده است طی امروز و فردا از طریق سایت سازمان سنجش، اطلاعیه برگزاری آزمون استخدامی 5 هزار نفر در آموزش و پرورش اعلام شود.

وی با بیان اینکه از تاریخ یازدهم تا هفدهم مرداد ماه ثبت‌نام آزمون استخدامی آغاز می‌شود، گفت: مقرر شده است آزمون استخدامی آموزش و پرورش 27 شهریور امسال برگزار شود.

زاهدی ادامه داد: برگزاری این آزمون بر عهده سازمان سنجش است و حُسن این کار در این است که از ایجاد هرگونه اعمال نظر و شائبه‌ای جلوگیری می‌شود.

وی افزود: افرادی که در آزمون و مصاحبه قبول شوند، حدود یک سال در دانشگاه فرهنگیان آموزش خواهند دید.
-
همچنين قاسم احمدی‌لاشکی امروز در گفت‌وگو با فارس در شهرستان نوشهر اظهار کرد: براساس اعلام معاون توسعه مدیریت و پشتیبانی وزیر آموزش و پرورش تا 48 ساعت آینده شیوه‌نامه چگونگی ثبت‌نام آن آماده و در سایت سازمان سنجش کشور قرار می‌گیرد.

وی افزود: از تعداد 5 هزار نفر، حدود یک هزار و 400 نفر فرزندان شاهد و خانواده ایثارگران و 3 هزار و 600 نفر مربوط به سایر اقشار است.

عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه ثبت‌نام از تاریخ یازدهم تا هفدهم مردادماه انجام می‌شود، افزود: آزمون نیز احتمالا در تاریخ 27 شهریور 94 برگزار می‌شود.

وی تصریح کرد: آنهایی که به عنوان مربیان پیش‌دبستانی و خرید خدمات آموزشی سابقه تدریس دارند با شرایط خاص و ویژه‌ای جذب می‌شوند و دارای امتیاز و اولویت هستند.

احمدی لاشکی در پایان گفت: سن برای مدرک لیسانس 30 سال و کارشناسی ارشد حداکثر 35 سال است و کسانی که سابقه تدریس دارند جزو سابقه آنها محسوب شده و از سقف سنی کم می‌شود.


کد مطلب: 32273

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/32273/اعلام-زمان-ثبت-نام-و-جزئيات-آزمون-استخدامی-آموزش-پرورش

میگنا
  https://www.migna.ir