کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

انتصاب مدیر برنامه آکادمیک جهانی دانشگاه علوم پزشکی تهران

14 تير 1394 ساعت 18:34

رییس دانشگاه علوم پزشکی تهران، طی حکمی دکتر نیما رضایی را به سمت مدیر برنامه آکادمیک جهانی منصوب کرد.


 

به گزارش ایسنا ، در حکم انتصاب دانشیار دانشگاه علوم پزشکی تهران به این سمت آمده است: «دانشگاه علوم پزشکی تهران با استعانت از الطاف خداوند متعال و به همت اعضاء محترم هیات علمی و کارکنان صدیق خود در جهت اهداف بین‌المللی سازی قدم‌های بنیادی و مستحکمی برداشته است. سرعت رشد جهانی درحرکت بین‌المللی سازی آموزش عالی خصوصاً در بین کشورهایی که از این منظر درحال‌ توسعه تلقی شوند به‌ گونه‌ای است که علی‌رغم نگرش مثبت و فعالیت چشمگیر واحدهای مختلف دانشگاهی لزوم هم‌افزایی بیشتر و جهش توسعه‌ای برای دستیابی به جایگاه رفیع مرجعیت علمی ضروری و اجتناب‌ناپذیر است.

 

اینک در مسیر برنامه بین‌المللی سازی دانشگاه و در جهت تسریع و تقویت حضور در عرصه بین‌المللی برنامه آکادمیک جهانی در حال تدوین است که مسئولیت عرضه برنامه‌های آکادمیک به اساتید و پژوهشگران علاقمند را عهده‌دار بوده و تحقق فرآیند اجرای آن را به‌ طور مستمر پیگیری خواهد کرد.

 

همسو با مسئولیت‌های جاری و نظر به تجارب ارزشمند شما در تعاملات آکادمیک بین‌المللی، جنابعالی را به پیشنهاد معاونت بین‌الملل دانشگاه به‌ عنوان مدیر برنامه آکادمیک جهانی منصوب می‌نمایم.

 

شناسایی پتانسیل‌های آکادمیک موجود در دانشگاه و امکان تعامل بین‌المللی با دانشگاه‌های برجسته جهان با همکاری اساتید محترم و هموارسازی مسیر تعامل و تحقق اهداف فی‌مابین از قبیل برنامه‌های مشترک آموزشی و پژوهشی و تبادل اساتید و دانشجویان از اهم وظایف جنابعالی خواهد بود. این مأموریت در ارتباط با واحدهای ذی‌ربط حوزه معاونت بین‌الملل تحقق‌ یافته و گزارش دوره‌ای پیشرفت آن به معاون بین‌الملل و اینجانب روند اجرایی آن را تقویت خواهد نمود.

 

توفیق جنابعالی را در اجرای این برنامه که گام مهمی در تبادلات بین‌المللی و ارتقاء سطح دانشگاه خواهد بود از خداوند بزرگ خواستارم.»

 


کد مطلب: 31881

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/31881/انتصاب-مدیر-برنامه-آکادمیک-جهانی-دانشگاه-علوم-پزشکی-تهران

میگنا
  https://www.migna.ir