کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

دفع سنگ کلیه بدون دارو؛

نوشیدنی كه از يك درد عظيم خلاص تان مي‌كند

ضد سنگ عمل کنید!

19 خرداد 1394 ساعت 14:27

یکی از مشکلاتی که بسیاری از افراد را درگیر کرده است ناهنجاری مربوط به کلیه است که با روش‌های درمانی خانگی می‌توان درد آنها را کاهش داد.


به گزارش ميگنا به نقل از باشگاه خبرنگاران سنگ کلیه یکی از ناهنجاری‌های شایع است که موجب می‌شود سالیانه 10 میلیون معاینه را به خود اختصاص دهد.
همانطور که افراد مبتلا به این مشکل می‌دانند، این بیماری با احساس درد بسیار زیادی همراه است.
خوشبختانه ، برخی روش‌های طبیعی وجود دارد که به کمک آن می‌توان سنگ کلیه را تا حدودی درمان کرد. عوامل موثر در ایجاد سنگ کلیه:
سنگ کلیه با تجمع مواد معدنی که معمولا کلسیم است ایجاد می‌شود، این عارضه ابتدا به صورت توده ریزی ظاهر می‌شود ، چنانچه ابعاد این توده تغییر نکند، بدون هیچ علامتی تا مدت‌ها باقی می‌ماند و چنانچه سنگ کلیه در طول مجاری اداری حرکت کند و موجب انسداد آن شود عوارضی مانند بازگشت ادرار و درد بسیاری ایجاد می‌کند.
روش‌های درمانی وجود دارد که به عبور راحت‌تر سنگ‌ها از مجاری ادراری کمک می‌کنند و یکی از آنها استفاده از حجم زیادی از مایعات است.
راه‌های متعددی برای تشکیل درد سنگ کلیه وجود دارد اما استفاده از حجم زیادی از مایعات نسبت به سایر درمان‌های ترکیبی اثر بخشی بیشتر خواهد داشت.
نوشیدینی بسیار موثر در درمان به وسیله این‌گونه نوشدنی‌ها می‌توان به کاهش ابعاد سنگ کلیه کمک کرد تا درد ناشی از این عارضه هنگام عبور از مجاری ادراری کاهش یابد.
یکی از این دستورهای گیاهی که تاثیر بسیار مهمی دارد به شرح زیر است:

1- یک پیمانه روغن زیتون
1-عدد لیموی کامل همراه با پوست
1-پیمانه عسل
1-دسته جعفری خرد شده
پیمانه عصاره گیاه افرا لیمو را خرد کنید و در مخلوط کن بریزید تا کاملا یکنواخت شود سپس 4 ماده بعدی را به آن اضافه کنید و مجددا به هم بزنید تا مایعی یکنواخت حاصل شود.
این نوشیدنی را بنوشید و در یخچال نگهداری کنید.


کد مطلب: 31404

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/31404/نوشیدنی-يك-درد-عظيم-خلاص-تان-مي-كند

میگنا
  https://www.migna.ir