کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

مرگ غمبار دو معلم زن در شادی بعد فوتبال + عكس

خبرگزاری ایرنا , 27 ارديبهشت 1394 ساعت 12:27

شادی طرفداران تیم پرسپولیس پس از پیروزی و شکست تیم فوتبال استقلال در جمعه شب باعث مرگ غمبار دو شهروند ماهشهری شد.


به گزارش ماهشهر امروز پس از برد پرسپولیس مقابل استقلال در شهرآورد تهران طبق معمول هواداران خوشحال این تیم به خیابان ها آمدند و کاروان های شادی راه انداختند. ولی متاسفانه دیروز در ساعت ۱۹:۳۰ این شادی حادثه آفرین شد.
-
در این زمان یک دستگاه پراید به دلیل سرعت بالا و عدم کنترل بر وسیله خود، با دو خانم معلم که در حال پیاده روی در بلوار کوثر فاز دو ،پشت دیوار سپاه بودند به شدت برخورد کرد که متاسفانه منجربه جان باختن دو معلم ماهشهری شد.

مسئول مرکز فوریت پزشکی و اورژانس شهرستان بندر ماهشهر در این باره به ایرنا گفت: وقوع این حادثه ساعت 19 و 33 دقیقه با تماس مردمی به مرکز تماس اورژانس ماهشهر اطلاع رسانی و یک دستگاه آمبولانس همراه تجهیزات لازم به محل حادثه اعزام شد. قدرت کرد ادامه داد: با وجود تلاش های پرسنل اورژانس، در این حادثه خانم ها مرجان علیپور و لیلا موسوی از آموزگاران دبستان سعدی این شهر، جان خود را از دست دادند. در این حادثه یکی از مصدومان نیز به بیمارستان حاجیه نرگس معرفی بندر ماهشهر منتقل شد.

نیروی انتظامی ماهشهر در حال بررسی این حادثه مرگبار است. گفته می شود در این ارتباط پلیس چند نفر را در ارتباط با حادثه شب گذشته ماهشهر بازداشت کرده است. طرفداران تیم پرسپولیس در برخی شهرهای استان از جمله اهواز نیز پس از پیروزی یک بر صفر سرخ پوشان پایتخت مقابل استقلال تهران به جشن و پایکوبی پرداختند. این جشن ها سبب ایجاد ترافیک و اخلال در تردد خودروها در اهواز شد.


کد مطلب: 30953

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/30953/مرگ-غمبار-دو-معلم-زن-شادی-بعد-فوتبال-عكس

میگنا
  https://www.migna.ir