کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

آقایان، برداشتن زیر ابرو ممنوع است !

جام جم آنلاین , 7 ارديبهشت 1394 ساعت 17:19

رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه گفت: سولاریوم، برداشتن زیر ابرو، خالکوبی و تتو ممنوع است و در صورت مشاهده این اقدامات واحدهای متخلف توسط اتحادیه پلمپ خواهد شد.


مصطفی گواهی در خصوص نرخ های اصلاح در سطح استان تهران، اظهار داشت: قیمت اصلاح درجه یک 15 هزار تومان، درجه دو 12هزارتومان و درجه سه، 10 هزار تومان است.
وی افزود: البته این قیمت ها متناسب با لوازم مورد استفاده در اصلاح بوده و متغیر است. گواهی،هرگونه اضافه دریافت از مشتری را منوط به رضایت طرفین دانست و تاکید کرد: نوع خدمات آرایشگاه ها متفاوت است و مشتری با توجه به نوع درخواست خود باید مبلغ مورد تایید را پرداخت کند.
-
رئیس اتحادیه آرایشگران مردانه در خصوص واحدهای آرایشگاه بدون مجوز نیز اظهار داشت: در واحدهای بدون مجوز بهداشتی خطر ابتلا به ایدز بسیار بالا است و توصیه ما به هموطنان این است که به هیچ وجه از خدمات این آرایشگاه ها استفاده نکنند.
وی در پایان تاکید کرد: مردم در صورت مشاهده هرگونه تخلف می توانند از طریق شماره تلفن ها 7752357 و 77647166 با اتحادیه آرایشگران مردانه تماس حاصل کنند و اتحادیه موظف است در کمتر از 24 ساعت به مشکلات رسیدگی کند.

  ایلنا


کد مطلب: 30624

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/30624/آقایان-برداشتن-زیر-ابرو-ممنوع

میگنا
  https://www.migna.ir