کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

پیام وزیر بهداشت به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی

22 فروردين 1394 ساعت 14:44

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی به مناسبت گرامیداشت روز دندانپزشکی و آغاز طرح تحول سلامت پیامی صادر کرد.


به گزارش از وبدا، دکتر سیدحسن هاشمی در این پیام «طرح تحول سلامت دهان» که به همدلی و همراهی تمامی گروه‏های دندان‏پزشکی امید بسته است در آغاز راه خود می‌‏باشد و این طرح امیدبخش شکوفایی بخش ارتقای سلامت دهان بر اساس سند چشم‏انداز کشور است. 
 
وزیر بهداشت در این پیام از تلاش‌های اعضای شورای سلامت دهان و تمام اساتیدی که در همفکری، طراحی، اجرا و نظارت این طرح کوشیده‌اند، قدردادنی کرده است. 
متن کامل این پیام به شرح زیر است: 
 
به نام خداوند جان و خرد
بهار فصل شکفتن و آفرینش زیبایی‏هاست و چه زیبا‌تر، که در چنین ایام رویش و سرزندگی، مقام و جایگاه دندان‏پزشک به عنوان پرچم‏دار و طلایه‏دار طراحی و خلق زیبایی در عرصه سلامت دهان و بهبود کیفیت زندگی مردم عزیز ایران اسلامی هر ساله نکو داشته می‌‏شود. 
 «طرح تحوّل سلامت دهان» که به همدلی و همراهی تمامی گروه‏های دندان‏پزشکی امید بسته است در آغاز راه خود می‌‏باشد و این امیدبخش شکوفایی بخش ارتقای سلامت دهان بر اساس سند چشم‏انداز کشور است. بدیهی است که در سالی که به سال دولت و ملت، همدلی و همزبانی نام گرفته، گرمی دستان هنرمند و ذهن خلاق جامعه دندان‏پزشکی کشور در راستای اعتدال و با تکیه بر تدبیر هوشمندانه امیدی دلگرم‏کننده در نظام سلامت خواهند آفرید و من به این مهم ایمان دارم. 
بدون تردید اجرای این برنامه با همکاری گروه‏های تخصصی مختلف و اندیشمندان علوم دندان پزشکی می‌سر خواهد شد و در این راستا از نظرات و راه‏کارهای ایشان بهره خواهیم جست. 
بر خود لازم می‌‏دانم از تلاش‏های اعضای محترم شورای سلامت دهان و تمامی بزرگوارانی که در همفکری، طراحی، اجرا و نظارت این طرح، که در واقع شامل تمامی اعضای خانواده دندان‏پزشکی می‌شود، قدردانی کنم. 
در پناه یکتای بی‏ همتا سلامت و پیروز باشید. 
 
دکتر سیدحسن هاشمی
وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی
 
گفتنی است: طرح تحول سلامت دهان در کشور یکشنبه ۲۳ فروردین ماه با حضور وزیر بهداشت و مسئولین دستگاههای ذیربط آغاز خواهد شد. 
 
 


کد مطلب: 30308

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/30308/پیام-وزیر-بهداشت-مناسبت-گرامیداشت-روز-دندانپزشکی

میگنا
  https://www.migna.ir