کد QR مطلبدریافت صفحه با کد QR

عکس/ ديدار رئيس جمهور با مشاور منطقه 5 تهران جانباز حسن احمدي

8 فروردين 1394 ساعت 22:09

رييس جمهوري در ادامه ديدارهاي مستمر خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان، عصر چهارشنبه به ديدار جانباز روشندل ۷۰ درصد حسن احمدي مشاور منطقه 5 رفت و از ايثارگري‌هاي اين جانباز سرافراز ۸ سال دفاع مقدس تجليل و قدرداني کرد.


به گزارش میگنا رييس جمهوري در ادامه ديدارهاي مستمر خود با خانواده معظم شهدا و جانبازان، عصر چهارشنبه به ديدار جانباز روشندل ۷۰ درصد حسن احمدي مشاور منطقه 5 رفت و از ايثارگري‌هاي اين جانباز سرافراز ۸ سال دفاع مقدس تجليل و قدرداني کرد.
-
حجت‌الاسلام والمسلمين دكتر حسن روحاني در اين ديدار سرزده با ابراز خرسندي از ديدار با جانباز احمدي، با بيان اينکه افتخار جانبازي بالاتر از همه نعمت‌ها مي‌باشد، گفت:خداوند به شما افتخار ايثارگري و جهاد عنايت کرده و دل شما را در مسير هدايت قرار داده است.
در اين ديدار که حجت‌الاسلام والمسلمين شهيدي معاون رييس‌جمهور و رييس بنياد شهيد و امور ايثارگران و حسين فريدون دستيار ارشد رييس‌ جمهوري نيز حضور داشتند، دکتر روحاني لوح تقديري را به خانواده اين جانباز دوران دفاع مقدس اهدا ‌کرد.
جانباز روشندل احمدي در سال ۱۳۶۶ و در سن هفده سالگي بر اثر اصابت ترکش در منطقه عمليات شلمچه به درجه جانبازي نايل آمد و در حال حاضر در هسته مشاوره منطقه 5 تهران مشغول فعاليت است.


-

-


منبع : پایگاه اطلاع رسانی رئیس جمهور


کد مطلب: 30088

آدرس مطلب :
https://www.migna.ir/news/30088/عکس-ديدار-رئيس-جمهور-مشاور-منطقه-5-تهران-جانباز-حسن-احمدي

میگنا
  https://www.migna.ir